Δημόσιο: Ποιοι υπάλληλοι αποχωρούν υποχρεωτικά – Έγγραφο ΕΦΚΑ
Με επίσημο έγγραφό του ο e-ΕΦΚΑ ξεκαθαρίζει ποιοι δημόσιοι υπάλληλοι υποχρεούνται πρώτα να αποχωρήσουν από την υπηρεσία τους και στη συνέχεια να συνταξιοδοτηθούν.
Τονίζεται ότι το έγγραφο του e-ΕΦΚΑ αναφέρεται σε όσους “έχουν προσληφθεί από 01/01/2011 και
μετά στο Δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα”.
Σε συνέχεια του άρθρου του workenter.gr με τίτλο “Δημόσιο: Πρώτα αποχώρηση και μετά σύνταξη – Οι 7+1 κατηγορίες“, δείτε ολόκληρο έγγραφο του e-ΕΦΚΑ.
Skip to PDF content- 4 λεπτά πριν Στους δρόμους οι οικοδόμοι – Συγκέντρωση στην πλατεία Κάνιγγος
- 5 λεπτά πριν Φωτιά στον Ασπρόπυργο
- 13 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις



















