Μπόνους από τον ΕΦΚΑ στους εργαζόμενους του back office του 1555
Τα ποσά ανάλογα με τη θέση που θα κατέχουν
Όσοι εργάζονται στο back office του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ θα λαμβάνουν εφεξής ένα γενναίο bonus για τις υπηρεσίες τους.
Ανάλογα με τη θέση που θα κατέχουν, θα κυμαίνεται από 350 – 600 ευρώ το μήνα. Πρόκειται για εκείνους τους υπαλλήλους που έχουν αναλάβει την ευθύνη για την εξυπηρέτηση σύνθετων αιτημάτων ασφάλισης, που υποβάλλονται από πολίτες, στην νέα τηλεφωνική γραμμή 1555. Ανάλογη ευνοϊκή
μισθολογική μεταχείριση πρόκειται να έχουν και όσοι εργάζονται στο τμήμα εξυπηρέτησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλων μορφών επικοινωνίας. Βέβαια για να δοθεί το bonus θα υπάρχουν ποσοτικοί στόχοι που θα πρέπει να επιτυγχάνονται σε μηνιαία βάση.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εισήγηση του αρμόδιου τμήματος που σήμερα πρόκειται να λάβει έγκριση από το ΔΣ του ΕΦΚΑ, το bonus επιμερίζεται ως εξής:
- Για την Γραμματεία του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, 350 ευρώ το μήνα.
- Για τους υπαλλήλους που απασχολούνται ως μέλη των θεματικών κατηγοριών, 450 ευρώ το μήνα.
- Για τους επόπτες των τμημάτων, 500 ευρώ το μήνα.
- Για τον προϊστάμενο του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, 550 ευρώ το μήνα.
- Για τους υπαλλήλους που απασχολούνται στο τμήμα εξυπηρέτησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλων μορφών επικοινωνίας, 450 ευρώ το μήνα.
- Για τον προϊστάμενο του τμήματος εξυπηρέτησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, 550 ευρώ.
- Για τον διευθυντή της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, 600 ευρώ.
Τα ποσά είναι μικτά και αφορούν εργασία 22 ημέρες το μήνα. Για εργασία λιγότερες μέρες, το bonus θα μειώνεται αναλογικά.
Το προσωπικό του τμήματος έχει κατανεμηθεί στις ακόλουθες θεματικές κατηγορίες:
1. Κύριες συντάξεις
2. Ασφάλιση και εισφορές μισθωτών
3. Ασφάλισης και εισφορές μη μισθωτών
4. Παροχές και υγεία
5. ΕΤΕΑΕΠ (Ασφάλιση, εισφορές, συντάξεις)
Από τον ΕΦΚΑ έχουν τεθεί ποσοτικοί στόχοι για όσους απασχολούνται σε αυτό το τμήμα και οι οποίοι αφορούν τη μηνιαία αποδοτικότητα των εργαζομένων. Η ελάχιστη ημερήσια απόδοση πρέπει να είναι 20 περιπτώσεις, όταν πρόκειται για κύριες και επικουρικές συντάξεις και 22 περιπτώσεις όταν πρόκειται για όλα τα υπόλοιπα ζητήματα ασφάλισης, παροχών και υγείας. Υπάρχει μάλιστα και το ενδεχόμενο να διεκπεραιώνονται άλλες 10 περιπτώσεις ημερησίως, κατ’ ανώτατο επίπεδο.