ΑΣΕΠ - Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί: "Κλείδωσαν" οι 8.800 νέες προσλήψεις
Πότε οι ανακοινώσεις του υπ. Παιδείας
Οριστικοποιήθηκε η ημερομηνία και ο αριθμός για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών της β’ φάσης, σύμφωνα με την ενημέρωση από το γραφείο της υφυπουργού Παιδείας Δόμνας Μιχαηλίδου.
Την Τρίτη 3 Οκτωβρίου θα ανακοινωθεί η έναρξη 8.800 προσλήψεων, από τις οποίες οι 7.300 θα είναι για την Ειδική Αγωγή (Παράλληλη Στήριξη), με τις υπόλοιπες 1.500 να αφορούν τη Γενική Εκπαίδευση.
Σημειώστε ότι μέχρι την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου, θα ανακοινωθεί οι πρόσληψη 1.500 επιπλέον αναπληρωτών, για τη Γενική Εκπαίδευση.
ΑΣΕΠ – Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί: Θα υπάρξει επιπλέον ενίσχυση στην Ειδική Αγωγή
Ο λόγος του “σπασίματος” των αναπληρωτών της Γενικής Εκπαίδευσης της β΄ φάσης είναι η αδυναμία έγκρισης των πιστώσεων λόγω θεμάτων εγκρίσεων του Προϋπολογισμού.
Άλλη μια “δόση” 2.700 αναπληρωτών για Παράλληλη Στήριξη – Ειδική Αγωγή σε Γ΄ φάση θα ανακοινωθούν στις αρχές Νοεμβρίου. Προσλήψεις θα έχουμε και στη Γενική Εκπαίδευση οι οποίες θα είναι λιγότερες και θα περιλαμβάνουν και τις μη διαθέσιμες πιστώσεις από τους αναπληρωτές που προσελήφθηκαν και δεν ανέλαβαν υπηρεσία.
Για τα τμήματα ΖΕΠ (δευτεροβάθμια) και ΜΝΑΕ οι προσλήψεις μετακινούνται στον Νοέμβρη αλλά δεν έχει προγραμματιστεί μαζί με τις παραπάνω προσλήψεις των αρχών Νοεμβρίου.
ΑΣΕΠ – Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί: Τι δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης
Βέβαια ο Υπουργός Παιδείας κ. Κυριάκος Πιερρακάκης σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον δημοσιογράφο Τάκη Χατζή (alpharadio) διευκρίνισε ότι: Οι προσλήψεις στη γενική εκπαίδευση θα γίνουν κανονικά, όπως και πέρυσι, και ότι ο επιπλέον προϋπολογισμός που εξασφαλίστηκε για την ειδική αγωγή δεν έχει επιπτώσεις στις προσλήψεις στη γενική εκπαίδευση. Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει κανένα οικονομικό πρόβλημα για τις προσλήψεις στη γενική εκπαίδευση και όλες οι κενές θέσεις θα καλυφθούν, όπως και πέρυσι.
Ο δημοσιογράφος ισχυρίστηκε ο υπουργός τον διαβεβαίωσε ότι οι προσλήψεις στην Γενική Εκπαίδευση θα γίνονται σταδιακά για την ορθή εξοικονόμιση πόρων.
Όπως γίνεται κατανοητό, η κατάσταση στη Γενική αγωγή παραμένει εξαιρετικά δύσκολη, καθώς τα κενά στα σχολεία είναι υπερπολλαπλάσια παρόλες τις προσπάθειες πολλών διευθυντών Εκπαίδευσης να μειώσουν τμήματα σχολείων υπερφορτώνοντας τις αίθουσες ή να φορτώσουν με υπερωρίες εκπαιδευτικούς.
Είναι φανερό στο πλαίσιο αυτό ότι δεν είναι καθόλου τυχαίες οι πιέσεις πολλών διευθυντών να φορτωθούν οι σχολικές αίθουσες με το μέγιστο αριθμό που προβλέπει ο νόμος αδιαφορώντας για τους όρους και τις προϋποθέσεις της εκπαιδευτικής διδικασίας.