Ασανσέρ στις φοιτητικές εστίες της Θεσσαλονίκης έπεσε στο κενό!
Από καθαρή τύχη δε θρηνήσαμε θύματα στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στις φοιτητικές εστίες, όταν το ασανσέρ του κτηρίου …έπεσε στο κενό και ευτυχώς ήταν άδειο!
«Πριν μερικές ώρες γίναμε μάρτυρες ακόμη μιας τραγικής εικόνας με το ασανσέρ στις εστίες να πέφτει, από τύχη άδειο. Η εικόνα αυτή αν και σοκαριστική δε μας ξαφνιάζει αφού η κακή συντήρηση των υποδομών και η συστηματική υποχρηματοδότηση των εστιών αποτελούν μια διαχρονικά ασκούμενη πολιτική. Δε θα δεχτούμε καμία έκπτωση στην ποιότητα διαβίωσης μας, δε θα ζούμε από τύχη στα ίδια μας τα σπίτια», αναφέρει η ανάρτηση της Πρωτοβουλίας Εστιών για το συμβάν, ανακοίνωση που δείχνει ότι… η κανονικότητα στα ελληνικά πανεπιστήμια είναι τριτοκοσμική.
Διαβάστε επίσης:
- Ξυλοδαρμός 14χρονης: «Η Γλυφάδα έχει γίνει ένα μικρό Λας Βέγκας»
- Κίνδυνος λουκέτου στο Νοσοκομείο Δράμας – Παραιτήθηκαν σύσσωμοι 12 γιατροί!
- Μόλις τώρα ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις διαγνωστικές εξετάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων
- 3 λεπτά πριν Μυτιλήνη: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας» – 36χρονη γιατρός πέθανε μετά από επιπλοκές στον τοκετό
- 6 λεπτά πριν Κόμμα Καρυστιανού: Αποχώρησε και ο πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου




















