Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 19χρονος για επικίνδυνη οδήγηση με 195 χλμ/ώρα
Με ταχύτητα υπερδιπλάσια από το επιτρεπόμενο όριο εντοπίστηκε να κινείται τα ξημερώματα ένας 19χρονος στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών.
Σύμφωνα με την Τροχαία Θεσσαλονίκης, το όχημα που οδηγούσε καταγράφηκε να κινείται με 195 χιλιόμετρα την ώρα, σε σημείο όπου το όριο ταχύτητας είναι 90 χιλιόμετρα την ώρα.
Ο 19χρονος συνελήφθη από αστυνομικούς της Τροχαίας, ενώ σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση. Ο νεαρός οδηγείται ενώπιον της εισαγγελικής Αρχής.
- 4 λεπτά πριν Ανακαίνιση με κρατικό χρήμα: Ποιοι μπορούν να πάρουν το μεγάλο μπόνους
- 5 λεπτά πριν Θεοδωρικάκος για PosoKanei: «Αποτελεί ένα αυτονόητο χρήσιμο μέτρο ενημέρωσης των καταναλωτών»
- 13 λεπτά πριν Το κράτος βγήκε από την κρίση, οι πολίτες έμειναν στα χρέη!