Πως θα αποζημιωθούν οι οδηγοί από την Αττική Οδό
Αναλυτικά η διαδικασία
Σε πλήρη λειτουργία τέθηκε λίγο μετά τις 14:00 η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτημάτων αποζημίωσης 2.000 ευρώ από τους πολίτες που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κακοκαιρίας.
Σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρείας, μέσω της πλατφόρμας είναι εφικτή η καταχώρηση των αιτημάτων προς την Αττική Οδό, για τα οχήματα που αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.
Αναλυτικά η διαδικασία
- Για την καταχώρηση της αίτησης είναι απαραίτητη η ύπαρξη διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω της οποίας θα γίνει η επιβεβαίωση της κατάθεσης του αιτήματος καθώς και κάθε μελλοντική επικοινωνία.
- Τα πεδία που έχουν έναν αστερίσκο (*) στη δεξιά πλευρά τους είναι υποχρεωτικά και θα πρέπει να συμπληρωθούν από τον αιτούντα προκειμένου να προχωρήσει στο επόμενο βήμα. Τα υπόλοιπα πεδία, αν και δεν είναι υποχρεωτικά, θα διευκολύνουν σημαντικά τη διερεύνηση και ικανοποίηση των αιτημάτων που κατατίθενται.
- Θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή στους ενδιαφερόμενους οδηγούς για τη σωστή αναγραφή του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος που οδηγούσαν όταν αποκλείστηκαν, καθώς αυτό το στοιχείο αποτελεί μία από τις βασικές πληροφορίες διερεύνησης και ικανοποίησης του αιτήματος.
- Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε θέμα σχετικά με την καταγραφή του αιτήματός σας θα παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού στο τηλέφωνο 210 668 2222 (Δευτέρα-Σάββατο: 08:00-19:00 και Κυριακή: 11:00-19:00).
Η ανακοίνωση της Αττικής Οδού για την πλατφόρμα
Σε ανακοίνωσή της η Αττική Οδός επισημαίνει ότι η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων είναι πλέον διαθέσιμη, μέσω του site της Αττικής Οδού www.aodos.gr, σε ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022».
Στην πλατφόρμα μπορούν να καταχωρήσουν το αίτημα και τα συνοδευτικά στοιχεία τους οι οδηγοί των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.
Επισημαίνεται ότι η καταχώρηση της αίτησης στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη ανεξαρτήτως οποιασδήποτε άλλης αίτησης έχει σταλεί ηλεκτρονικά έως τώρα, ενώ, η εταιρεία θα ενημερώσει απευθείας τους αιτούντες για την εξέλιξη της διαδικασίας.
Για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού, Δευτέρα – Σάββατο 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 στο 210.66.82.222, ή μέσω e-mail στο customercare@attikesdiadromes.gr.