Μεταπτυχιακά
34 θέσεις στο τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Γνωστικά πεδία, δικαιολογητικά και προθεσμία
Το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, προκηρύσσει θέσεις υποψηφίων διδακτόρων.
22/10/2020 | 20:45
Το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, προκηρύσσει θέσεις υποψηφίων διδακτόρων.
Το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, προσφέρει θέσεις σε όσους επιθυμούν να εκπονήσουν διδακτορική διατριβή.
Γνωστικά πεδία:
- Διοίκηση και/ή μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών (έως 2 θέσεις)
- Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ ή/και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό (έως 1 θέση)
- Σκοτεινός τουρισμός – Dark Tourism (έως 1 θέση)
- Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων (έως 1 θέση)
- Διαχείριση εμπειριών στον τουρισμό και/η στη φιλοξενία (έως 1 θέση)
- Τουριστική εκπαίδευση (έως 1 θέση)
- Μάρκετινγκ και/ή διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων (έως 1 θέση)
- Διοίκηση ποιότητας υπηρεσιών σε μονάδες υγείας ή/και εκπαίδευσης ή/και τουρισμού (έως 1 θέση)
- Ανάπτυξη μοντέλων ικανοποίησης πελατών σε μονάδες υγείας ή/και εκπαίδευσης ή/και τουρισμού (έως 1 θέση)
- Τουρισμός ειδικού ενδιαφέροντος (έως 1 θέση)
- Ψηφιακός μετασχηματισμός και διαχείριση γνώσης σε επιχειρήσεις και φορείς τουρισμού (έως 1 θέση)
- Διοίκηση ψηφιακών μέσων στην τουριστική βιομηχανία (έως 1 θέση)
- Επιχειρηματική ευφυία και αναλυτική (έως 1 θέση)
- Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στη διοίκηση και το μάρκετινγκ (έως 1 θέση)
- Πληροφοριακά συστήματα για επιχειρήσεις (έως 1 θέση)
- Επιχειρηματικά μοντέλα (έως 1 θέση)
- Διαχείριση σήματος/επώνυμου προϊόντος – Branding (έως 1 θέση)
- Β2Β αγορές (έως 1 θέση)
- Διαχείριση τοπικών (ΠΓΟ-ΠΓΕ) προϊόντων (έως 1 θέση)
- Οικονομικά των πληροφοριακών αγαθών (έως 1 θέση)
- Οικονομική μελέτη των αγορών των κρυπτονομισμάτων (έως 1 θέση)
- Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον οινικό κλάδο βασισμένη στη πληροφοριακή γνώση και επικοινωνία (έως 1 θέση)
- Ηλεκτρονικό επιχειρείν και ψηφιακό μάρκετινγκ, μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων (έως 1 θέση)
- Πληροφοριακά συστήματα μάρκετινγκ και διοίκησης (έως 1 θέση)
- Εξόρυξη και ανάλυση δεδομένων για σκιαγράφηση προφίλ e-καταναλωτή (έως 1 θέση)
- Συμπεριφορά καταναλωτή, επικοινωνία και μέθοδοι προώθησης (έως 1 θέση)
- Επιχειρηματικότητα και επιχειρηματικά σχέδια (έως 1 θέση)
- Αερομεταφορές – μάρκετινγκ (έως 1 θέση)
- Κανάλια διανομής στον τουρισμό (έως 1 θέση)
- Οργάνωση και λειτουργία αεροπορικών εταιρειών (έως 1 θέση)
- Αειφορία, τουρισμός, τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη (έως 1 θέση)
- Αειφόρος τουρισμός και επιχειρηματικότητα (έως 1 θέση)
- Τουρισμός και θαλάσσιο περιβάλλον (έως 1 θέση)
- Διοίκηση εκπαίδευσης (έως 1 θέση)
Ο κατάλογος με τα δικαιολογητικά συμμετοχής περιλαμβάνει:
- Έντυπη αίτηση
- Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα
- Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας
- Αντίγραφο πτυχίου
- Βεβαίωση αναλυτικής βαθμολογίας πτυχίου
- Αντίγραφο μεταπτυχιακού διπλώματος
- Βεβαίωση αναλυτικής βαθμολογίας μεταπτυχιακού διπλώματος
- Πιστοποιητικό γνώσης Αγγλικών
- Δύο συστατικές επιστολές τις οποίες είτε οι ίδιοι οι συντάξαντες τις αποστέλλουν απευθείας στην Γραμματεία του Τμήματος ή ο υποψήφιος καταθέτει στη Γραμματεία του Τμήματος σε σφραγισμένο φάκελο από τους συντάξαντες (ονοματεπώνυμο, τίτλος, διεύθυνση, e-mail και τηλέφωνο του συντάξαντος θα πρέπει να αναγράφονται και στην αίτηση του υποψηφίου)
- Περίληψη διπλωματικής μεταπτυχιακής εργασίας
- Πλήρη αντίγραφα επιστημονικών δημοσιεύσεων και πιστοποιητικά συμμετοχής σε ερευνητικά προγράμματα
- Ερευνητική πρόταση
Αιτήσεις έως την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020.
Στοιχεία Επικοινωνίας: 2310013564 και info@ommt.ihu.gr