Μεταπτυχιακά
34 θέσεις στο τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Γνωστικά πεδία, δικαιολογητικά και προθεσμία
![34 θέσεις στο τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού 1 34 θέσεις στο τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού](https://workenter.gr/wp-content/uploads/2022/02/workenter-diethnes-panepistimio-ellados-ktirio-dentra-e1654518883976.jpg)
22/10/2020 | 20:45
![34 θέσεις στο τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού 2 34 θέσεις στο τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού](https://workenter.gr/wp-content/uploads/2022/02/workenter-diethnes-panepistimio-ellados-ktirio-dentra-e1654518883976.jpg)
Το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, προσφέρει θέσεις σε όσους επιθυμούν να εκπονήσουν διδακτορική διατριβή.
Γνωστικά πεδία:
- Διοίκηση και/ή μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών (έως 2 θέσεις)
- Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ ή/και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό (έως 1 θέση)
- Σκοτεινός τουρισμός – Dark Tourism (έως 1 θέση)
- Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων (έως 1 θέση)
- Διαχείριση εμπειριών στον τουρισμό και/η στη φιλοξενία (έως 1 θέση)
- Τουριστική εκπαίδευση (έως 1 θέση)
- Μάρκετινγκ και/ή διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων (έως 1 θέση)
- Διοίκηση ποιότητας υπηρεσιών σε μονάδες υγείας ή/και εκπαίδευσης ή/και τουρισμού (έως 1 θέση)
- Ανάπτυξη μοντέλων ικανοποίησης πελατών σε μονάδες υγείας ή/και εκπαίδευσης ή/και τουρισμού (έως 1 θέση)
- Τουρισμός ειδικού ενδιαφέροντος (έως 1 θέση)
- Ψηφιακός μετασχηματισμός και διαχείριση γνώσης σε επιχειρήσεις και φορείς τουρισμού (έως 1 θέση)
- Διοίκηση ψηφιακών μέσων στην τουριστική βιομηχανία (έως 1 θέση)
- Επιχειρηματική ευφυία και αναλυτική (έως 1 θέση)
- Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στη διοίκηση και το μάρκετινγκ (έως 1 θέση)
- Πληροφοριακά συστήματα για επιχειρήσεις (έως 1 θέση)
- Επιχειρηματικά μοντέλα (έως 1 θέση)
- Διαχείριση σήματος/επώνυμου προϊόντος – Branding (έως 1 θέση)
- Β2Β αγορές (έως 1 θέση)
- Διαχείριση τοπικών (ΠΓΟ-ΠΓΕ) προϊόντων (έως 1 θέση)
- Οικονομικά των πληροφοριακών αγαθών (έως 1 θέση)
- Οικονομική μελέτη των αγορών των κρυπτονομισμάτων (έως 1 θέση)
- Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον οινικό κλάδο βασισμένη στη πληροφοριακή γνώση και επικοινωνία (έως 1 θέση)
- Ηλεκτρονικό επιχειρείν και ψηφιακό μάρκετινγκ, μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων (έως 1 θέση)
- Πληροφοριακά συστήματα μάρκετινγκ και διοίκησης (έως 1 θέση)
- Εξόρυξη και ανάλυση δεδομένων για σκιαγράφηση προφίλ e-καταναλωτή (έως 1 θέση)
- Συμπεριφορά καταναλωτή, επικοινωνία και μέθοδοι προώθησης (έως 1 θέση)
- Επιχειρηματικότητα και επιχειρηματικά σχέδια (έως 1 θέση)
- Αερομεταφορές – μάρκετινγκ (έως 1 θέση)
- Κανάλια διανομής στον τουρισμό (έως 1 θέση)
- Οργάνωση και λειτουργία αεροπορικών εταιρειών (έως 1 θέση)
- Αειφορία, τουρισμός, τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη (έως 1 θέση)
- Αειφόρος τουρισμός και επιχειρηματικότητα (έως 1 θέση)
- Τουρισμός και θαλάσσιο περιβάλλον (έως 1 θέση)
- Διοίκηση εκπαίδευσης (έως 1 θέση)
Ο κατάλογος με τα δικαιολογητικά συμμετοχής περιλαμβάνει:
- Έντυπη αίτηση
- Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα
- Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας
- Αντίγραφο πτυχίου
- Βεβαίωση αναλυτικής βαθμολογίας πτυχίου
- Αντίγραφο μεταπτυχιακού διπλώματος
- Βεβαίωση αναλυτικής βαθμολογίας μεταπτυχιακού διπλώματος
- Πιστοποιητικό γνώσης Αγγλικών
- Δύο συστατικές επιστολές τις οποίες είτε οι ίδιοι οι συντάξαντες τις αποστέλλουν απευθείας στην Γραμματεία του Τμήματος ή ο υποψήφιος καταθέτει στη Γραμματεία του Τμήματος σε σφραγισμένο φάκελο από τους συντάξαντες (ονοματεπώνυμο, τίτλος, διεύθυνση, e-mail και τηλέφωνο του συντάξαντος θα πρέπει να αναγράφονται και στην αίτηση του υποψηφίου)
- Περίληψη διπλωματικής μεταπτυχιακής εργασίας
- Πλήρη αντίγραφα επιστημονικών δημοσιεύσεων και πιστοποιητικά συμμετοχής σε ερευνητικά προγράμματα
- Ερευνητική πρόταση
Αιτήσεις έως την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020.
Στοιχεία Επικοινωνίας: 2310013564 και info@ommt.ihu.gr