Συντάξεις
23 άτομα στο τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών
Είκοσι τρεις ερευνητικές περιοχές - Δικαιολογητικά, προθεσμία
08/03/2020 | 06:00
Νέες θέσεις για υποψήφιους διδάκτορες προκηρύσσει το Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών, του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
Ερευνητικές περιοχές, επιβλέποντες και e-mail επικοινωνίας:
- «Ανάπτυξη δεξιοτήτων σκέψης 21ου αιώνα σε διεπιστημονικά περιβάλλοντα μάθησης», Αγνή Στυλιανού-Γεωργίου, stylianou.a@unic.ac.cy
- «Δημιουργικός διδακτικός σχεδιασμός: Εστιάζοντας στη διερευνητική μάθηση», Αγνή Στυλιανού-Γεωργίου, stylianou.a@unic.ac.cy
- «Αξιοποιώντας πολυτροπικά κείμενα για την ανάπτυξη της μεταγνωστικής ικανότητας», Αγνή Στυλιανού-Γεωργίου, stylianou.a@unic.ac.cy
- «Εξ αποστάσεως και ηλεκτρονική μάθηση», Δρ. Έφη Νησιφόρου, nisiforou.e@unic.ac.cy
- «Νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία και μάθηση», Δρ. Έφη Νησιφόρου, nisiforou.e@unic.ac.cy
- «Aνάπτυξη και αξιολόγηση δεξιοτήτων ψηφιακού γραμματισμού στη δημοτική εκπαίδευση», Δρ. Έφη Νησιφόρου, nisiforou.e@unic.ac.cy
- «Διδασκαλία αμφιλεγόμενων θεμάτων και δεξιότητες επιχειρηματολογίας», Δρ. Μαρία Ευαγόρου, evagorou.m@unic.ac.cy
- «Εκπαίδευση σε θέματα STEAM», Δρ. Μαρία Ευαγόρου, evagorou.m@unic.ac.cy
- «H τέχνη του δράματος στην εκπαίδευση και η ανάπτυξη των αρετών», Δρ. Αγγέλα Χατζηπαντελή, hadjipanteli.a@unic.ac.cy
- «Το θεατρικό παιχνίδι ως διδακτικό εργαλείο και η παιδαγωγική του αξία», Δρ. Αγγέλα Χατζηπαντελή, hadjipanteli.a@unic.ac.cy
- «Θεατρική αγωγή και καλλιτεχνία του δασκάλου: Αξιοποίηση ποιητικών, κοινωνικών και ηθικών αρετών», Δρ. Αγγέλα Χατζηπαντελή, hadjipanteli.a@unic.ac.cy
- «Εικαστική έκφραση, οπτικός γραμματισμός και διαμόρφωση ταυτότητας στον 21ο αιώνα», Δρ. Ελισάβετ Πίτρη, pitri.e@unic.ac.cy
- «Εκπαιδευτική διαχείριση/αμφισβήτηση/ενίσχυση εικαστικών εμπειριών στο σπίτι, στα σχολεία και στις κοινότητες», Δρ. Ελισάβετ Πίτρη, pitri.e@unic.ac.cy
- «Μορφές και πλαίσια εικαστικών παιχνιδιών για ενίσχυση της δημιουργικής σκέψης του ατόμου», Δρ. Ελισάβετ Πίτρη, pitri.e@unic.ac.cy
- «Η χρήση της συνεργατικής έρευνας δράσης μέσα από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας ως μορφή επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών», Δρ. Χριστιάνα Καρούσιου, karousiou.c@unic.ac.cy
- «Η φωνή των μαθητών ως μέσο βελτίωσης της αποτελεσματικότητας της σχολικής μονάδας», Δρ. Χριστιάνα Καρούσιου, karousiou.c@unic.ac.cy
- «Διερευνώντας την επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών και το αντίκτυπό της στην εφαρμογή εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων», Δρ. Χριστιάνα Καρούσιου, karousiou.c@unic.ac.cy
- «Υποστήριξη και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών στη δημιουργία πλαισίου πρόληψης στη σχολική μονάδα», Δρ. Λευκή Κουρέα, kourea.l@unic.ac.cy
- «Ανάπτυξη αναγνωστικής ευχέρειας και κατανόησης μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ή δυσκολίες μάθησης», Δρ. Λευκή Κουρέα, kourea.l@unic.ac.cy
- «Διερεύνηση της σχέσης μάθησης και συμπεριφοράς για μαθητές υψηλού ρίσκου για σχολική αποτυχία», Δρ. Λευκή Κουρέα, kourea.l@unic.ac.cy
- «Διδάσκοντας Φιλοσοφία και μαθαίνοντας να φιλοσοφούμε στην προδημοτική και δημοτική εκπαίδευση (Φιλοσοφία για/με παιδιά) – Οι περιπτώσεις της Κύπρου και της Ελλάδας», Δρ. Αλέξης Πέτρου, petrou.al@unic.ac.cy
- «Η φιλοσοφία του Rudolph Steiner και η εκπαίδευση Waldorf – Αναλυτικά προγράμματα, και εφαρμογές», Δρ. Αλέξης Πέτρου, petrou.al@unic.ac.cy
- «Φιλοσοφία της φροντίδας και του εαυτού στην ειδική εκπαίδευση», Δρ. Αλέξης Πέτρου, petrou.al@unic.ac.cy
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλουν:
- Συμπληρωμένη αίτηση
- Βιογραφικό σημείωμα
- Επικυρωμένο αντίγραφο πτυχίων
- Επίσημο αποδεικτικό σπουδών με μαθήματα προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου (+επιδόσεις)
- Πρόταση (μέχρι 5.000 λέξεις) με ερευνητικό θέμα, βιβλιογραφία και ερευνητική μεθοδολογία
- Αποδεικτικό καλής γνώσης της αγγλικής γλώσσας
- Δύο συστατικές επιστολές
Αιτήσεις έως την Πέμπτη 30 Απριλίου 2020.
Πατήστε ΕΔΩ για περισσότερες πληροφορίες.