ΥΠΕΞ: Εκκένωση 16 Ελλήνων από το Ιράν στο Αζερμπαϊτζάν
Υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών και με τον συντονισμό των ελληνικών πρεσβειών στην Τεχεράνη και το Μπακού, ολοκληρώθηκε με επιτυχία μια δύσκολη χερσαία επιχείρηση εκκένωσης. Συνολικά 16 Έλληνες πολίτες και μέλη των οικογενειών τους μεταφέρθηκαν με ασφάλεια από το Ιράν στο Αζερμπαϊτζάν, μέσα σε ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες.
Συνεχίζεται η διπλωματική κινητοποίηση για τον επαναπατρισμό
Το ελληνικό ΥΠΕΞ και οι διπλωματικές αρχές στην περιοχή παραμένουν σε ετοιμότητα και συνεχίζουν τις προσπάθειες για τον ασφαλή επαναπατρισμό των Ελλήνων πολιτών, διασφαλίζοντας την προστασία τους σε περιοχές αυξημένου κινδύνου.
- 13 λεπτά πριν Μύκονος: Επιχείρηση της ΔΑΟΕ για κύκλωμα ναρκωτικών – 5 συλλήψεις
- 51 λεπτά πριν Ραφήνα: 3ωρη στάση εργασίας στα πλοία στις 26 Ιουνίου – Στους δρόμους οι ναυτεργάτες για τα πληρώματα
- 1 ώρα πριν Πλεύρης: Ξεκινά η απέλαση μετανάστη μετά από κάλεσμα για παράνομη μετάβαση στο Ναύπλιο



















