«Υπάλληλοι» ΔΕΔΔΗΕ: Προφυλακίστηκαν δύο για απάτες άνω των 3 εκατ. ευρώ
Δύο από τους επτά κατηγορούμενους για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση που φέρεται να εξαπατούσε πολίτες παριστάνοντας υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ κρίθηκαν προφυλακιστέοι μετά τις απολογίες τους στην Ευελπίδων.
Οι υπόλοιποι πέντε αφέθηκαν ελεύθεροι, με ή χωρίς περιοριστικούς όρους. Οι περισσότεροι αρνήθηκαν τις κατηγορίες, υποστηρίζοντας ότι δεν είχαν γνώση της δράσης του κυκλώματος.
Ένας από τους κατηγορούμενους φέρεται να παραδέχθηκε περιορισμένη εμπλοκή, λέγοντας ότι συμμετείχε μόνο σε δύο περιπτώσεις, παραλαμβάνοντας σακούλα έναντι 100 ευρώ, χωρίς, όπως ισχυρίστηκε, να γνωρίζει το περιεχόμενό της.
Σύμφωνα με τις Αρχές, η οργάνωση εξαπατούσε κυρίως ηλικιωμένους, χρησιμοποιώντας την ψευδή ιδιότητα υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ. Μέχρι στιγμής έχουν εξιχνιαστεί τουλάχιστον 117 περιπτώσεις απάτης, ενώ το παράνομο όφελος εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 3 εκατ. ευρώ.
Στη δικογραφία περιλαμβάνονται συνολικά 27 κατηγορούμενοι.
- 2 λεπτά πριν Συναγερμός στο Λουτράκι για φωτιά κοντά σε κατοικίες
- 4 λεπτά πριν Παιχνίδια Εκδίκησης: Εξαφανίζεται ο Κωστής – Τι θα δούμε απόψε
- 14 λεπτά πριν Πυροβόλησε στον αέρα μπροστά σε 1.500 άτομα και συνελήφθη















