Υπ. Υγείας: Ποιοι παίρνουν επίδομα ανθυγιεινής εργασίας (Εγκύκλιος)
Επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας χορηγεί το Υπουργείο Υγείας σε νέες κατηγορίες υπαλλήλων. Σύμφωνα με την εγκύκλιο που υπογράφει ο υφυπουργός Υγείας Δημήτρης Βαρτζόπουλος, το επίδομα θα δίνεται κανονικά σε συγκεκριμένες κατηγορίες υπαλλήλων.
Συγκεκριμένα, δικαιούχοι του επιδόματος είναι:
- ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Νοσηλευτικής Ψυχικής Υγείας,
- οι υπάλληλοι των Τμημάτων Ψυχικής Υγείας και
- οι νοσηλευτές Ψυχικής Υγείας.
Υπ. Υγείας – Ολόκληρη η εγκύκλιος
Ολόκληρη η εγκύκλιος του υπουργείου Υγείας έχει ως εξής:
Περισσότερα:
- 10 λεπτά πριν Τι αλλάζει με τις χάρτινες αποδείξεις στα βενζινάδικα
- 28 λεπτά πριν «Με νευρίασαν τα παιδιά μου» είπε η 43χρονη που έβαλε δύο φωτιές στη Κερατέα
- 39 λεπτά πριν Μπαμπά, σ’ αγαπώ: Αποκαλύψεις, συγκρούσεις και δύσκολες αλήθειες στο νέο επεισόδιο
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!




















