Υπ. Παιδείας: Διαθέτει 3 εκ. ευρώ για ψηφιακό εκσυγχρονισμό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης

Υπ. Παιδείας: Διαθέτει 3 εκ. ευρώ για ψηφιακό εκσυγχρονισμό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με στόχο την ενίσχυση της λειτουργικότητας και τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των σχολείων, το Υπ. Παιδείας πρόκειται να επενδύσει 3 εκατομμύρια ευρώ στην εγκατάσταση νέου ηλεκτρονικού εξοπλισμού στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Την απόφαση αυτή υπέγραψε το πρωί της Δευτέρας (9/4) η Υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποσκοπεί στην κάλυψη των άμεσων τεχνολογικών αναγκών των υπηρεσιών του Υπ. Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), ενισχύοντας την αποτελεσματική και ομαλή λειτουργία των δομών διοίκησης της εκπαίδευσης.

Την υλοποίηση της δράσης αναμένεται να προτείνει η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Υπουργείου, προκειμένου να ενταχθεί στο Υποπρόγραμμα Π-62 «Τεχνολογικός Εκσυγχρονισμός ΥΠΑΙΘΑ – Τομέων Παιδείας και Θρησκευμάτων 2021–2025».

Βάσει του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος, οι απαραίτητες νομικές δεσμεύσεις θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τις 28 Νοεμβρίου 2025, ενώ ως καταληκτική ημερομηνία επιλεξιμότητας των σχετικών δαπανών ορίζεται η 31η Δεκεμβρίου 2025.

  • ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr