Ξάνθη: Νεκρά τα δύο αγόρια που αναζητούνταν
Δυστυχώς, με τον πιο οδυνηρό τρόπο ολοκληρώθηκαν οι έρευνες για τον εντοπισμό των δύο 16χρονων που αγνοούνταν από το βράδυ της Κυριακής στην Ξάνθη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του fonitisxanthis.gr, λίγη ώρα νωρίτερα περιπατητής εντόπισε τα δύο αγόρια χωρίς τις αισθήσεις τους μέσα σε μια γούρνα νερού στον ποταμό Κόσυνθο, στην περιοχή «Μονοπάτι της Ζωής».
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικές δυνάμεις και ομάδα της ΕΜΑΚ, οι οποίοι ανέσυραν τα άψυχα σώματα των δύο εφήβων.
Τα παιδιά μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, όπου αναμένεται να διενεργηθεί ιατροδικαστική εξέταση για να εξακριβωθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου τους.
Την προανάκριση για την υπόθεση έχει αναλάβει η αρμόδια υπηρεσία της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ξάνθης.
- 45 λεπτά πριν Φωτιά τώρα στην Κορινθία: Μήνυμα 112 για εκκένωση στο Αμμόνι
- 1 ώρα πριν Ανακαίνιση κατοικίας: Ξεκίνησε ο έλεγχος επιλεξιμότητας – Πότε ανοίγουν οι αιτήσεις
- 2 ώρες πριν Τραγωδία στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου: Δύο συλλήψεις για τον θάνατο της 43χρονης







