Ξάνθη: 65χρονος έπεσε στο κενό
Σοκ έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Ξάνθης η τραγική είδηση του θανάτου ενός 65χρονου άνδρα, ο οποίος έχασε τη ζωή του πέφτοντας στο κενό από τον τρίτο όροφο οικοδομής, στον κοινόχρηστο χώρο της Στοάς Νούση.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικές δυνάμεις που απέκλεισαν την περιοχή, καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε τον άτυχο άνδρα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για γνωστό γιατρό της Ξάνθης.
- 44 λεπτά πριν Φωτιά τώρα στην Κορινθία: Μήνυμα 112 για εκκένωση στο Αμμόνι
- 1 ώρα πριν Ανακαίνιση κατοικίας: Ξεκίνησε ο έλεγχος επιλεξιμότητας – Πότε ανοίγουν οι αιτήσεις
- 2 ώρες πριν Τραγωδία στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου: Δύο συλλήψεις για τον θάνατο της 43χρονης







