workenter.gr: Ο χώρος δουλειάς μας θα είναι το Σύνταγμα – Τέμπη, “μαύρη” επέτειος
Γαι ένα 24ωρο ο χώρος δουλειάς του workenter.gr θα είναι το Σύνταγμα.
Αύριο (28/2) το workenter.gr θα γίνει μονοθεματικό. Θα καλύπτει μόνο τις συγκεντρώσεις για τη “μαύρη” επέτειο των Τεμπών.
Η ανακοίνωση των εργαζομένων του workenter.gr
Όλοι οι εργαζόμενοι του workenter.gr θα είναι στο Σύνταγμα. Θα είμαστε όλοι εκεί. Χωρίς φόβο. Με ενσυναίσθηση.
Οι τραγωδίες στην αρχαία Ελλάδα τελείωναν πάντα με κάθαρση, ποτέ με συγκάλυψη.
Στις 28 Φεβρουαρίου επικαιροποιούμε το αίτημα για κάθαρση.
Για τη δικαίωση των νεκρών.
Για να μη θρηνήσουμε άλλα θύματα.
Για τα παιδιά μας.
Για τη Δημοκρατία.
Για το Κράτος Δικαίου που αξίζουμε.
Για να έχουμε, επιτέλους, οξυγόνο.
Οι εργαζόμενοι του workenter.gr
- 2 λεπτά πριν Άρειος Πάγος: Απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων ευρωεισαγγελέων
- 14 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 15 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους















