Βοιωτία: Ελεύθερη η 62χρονη που είχε θάψει τη μητέρα της στην αυλή
Ελεύθερη βρίσκεται πλέον η 62χρονη γυναίκα που είχε θάψει τη μητέρα της στην αυλή του σπιτιού τους, χωρίς να δηλώσει τον θάνατό της, προκειμένου να συνεχίσει να λαμβάνει τη σύνταξη και τα επιδόματά της.
Η γυναίκα είχε καταδικαστεί σε ποινή φυλάκισης ενός μήνα, την οποία εξέτισε, και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερη, επιστρέφοντας στο σπίτι της.
Σε αποκλειστικές δηλώσεις της στην εκπομπή «Το Πρωινό», η 62χρονη εμφανίστηκε ιδιαίτερα επιθετική απέναντι στη δημοσιογράφο που προσπάθησε να της μιλήσει. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, τα σκυλιά που βρίσκονταν στον χώρο αντέδρασαν επιθετικά, δείχνοντας τα δόντια τους και δημιουργώντας τεταμένο κλίμα.
- 5 λεπτά πριν Στους δρόμους οι οικοδόμοι – Συγκέντρωση στην πλατεία Κάνιγγος
- 6 λεπτά πριν Φωτιά στον Ασπρόπυργο
- 14 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις
















