Βοιωτία: Ελεύθερη η 62χρονη που είχε θάψει τη μητέρα της στην αυλή
Ελεύθερη βρίσκεται πλέον η 62χρονη γυναίκα που είχε θάψει τη μητέρα της στην αυλή του σπιτιού τους, χωρίς να δηλώσει τον θάνατό της, προκειμένου να συνεχίσει να λαμβάνει τη σύνταξη και τα επιδόματά της.
Η γυναίκα είχε καταδικαστεί σε ποινή φυλάκισης ενός μήνα, την οποία εξέτισε, και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερη, επιστρέφοντας στο σπίτι της.
Σε αποκλειστικές δηλώσεις της στην εκπομπή «Το Πρωινό», η 62χρονη εμφανίστηκε ιδιαίτερα επιθετική απέναντι στη δημοσιογράφο που προσπάθησε να της μιλήσει. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, τα σκυλιά που βρίσκονταν στον χώρο αντέδρασαν επιθετικά, δείχνοντας τα δόντια τους και δημιουργώντας τεταμένο κλίμα.
- 1 λεπτό πριν Άρειος Πάγος: Απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων ευρωεισαγγελέων
- 13 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 13 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους
















