Βλάβη στο μετρό αεροδρομίου: Καθυστερήσεις 25 λεπτών
Λίγο μετά τις 14:00 το μεσημέρι της Πέμπτης σημειώθηκε βλάβη σε μία από τις πόρτες του συρμού του μετρό στο Αεροδρόμιο Αθηνών, προκαλώντας αναστάτωση στους επιβάτες.
Λόγω της βλάβης, οι επιβάτες αναγκάστηκαν να κατέβουν δύο φορές, ενώ η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε μετά από περίπου 25 λεπτά, αφού συνεργεία επιχείρησαν επανειλημμένα να διορθώσουν το πρόβλημα.
Τα βαγόνια ήταν ιδιαίτερα γεμάτα, με πολλούς ξένους τουρίστες, κυρίως από Ισπανία, ΗΠΑ και Ασία, οι οποίοι αντιμετώπισαν ταλαιπωρία αμέσως μετά την άφιξή τους στην Αθήνα.
- 3 λεπτά πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 7 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 13 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη


















