Τροχαίο με εγκατάλειψη στη Θεσσαλονίκη – Στο νοσοκομείο 43χρονη γυναίκα
Τροχαίο ατύχημα με εγκατάλειψη σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης (7/5) στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, με τραυματία μια 43χρονη οδηγό μηχανής.
Το περιστατικό συνέβη περίπου στις 9:30 το πρωί, όταν ένα ΙΧ συγκρούστηκε με δίκυκλο στη διασταύρωση των Λεωφόρου Νίκης με Πλουτάρχου, κάτω από άγνωστες συνθήκες.
Από τη σύγκρουση, η 43χρονη γυναίκα, σύρθηκε στο οδόστρωμα, τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπανικολάου με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, αν και η γυναίκα υπέστη κακώσεις στο κεφάλι, νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- 6 λεπτά πριν Μόνιμες προσλήψεις στην ΟΣΥ: Μέχρι 30 Ιουνίου οι αιτήσεις για 60 θέσεις με απολυτήριο Λυκείου
- 1 ώρα πριν ΕΦΚΑ: Επιστροφή χρημάτων σε 6.926 ασφαλισμένους – Πότε μπαίνουν τα ποσά
- 1 ώρα πριν Έρχονται υψηλότερα όρια ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους
















