Τρεις νεκροί από ουκρανικό βομβαρδισμό σε νοσοκομείο στη Χερσώνα
Τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και δύο ακόμη τραυματίστηκαν ύστερα από ουκρανικό βομβαρδισμό σε νοσοκομείο στην κατεχόμενη από τη Ρωσία περιοχή της Χερσώνας, σύμφωνα με ανάρτηση του διορισμένου από τη Μόσχα τοπικού κυβερνήτη στο Telegram.
Τα θύματα και οι τραυματίες είναι όλοι εργαζόμενοι του νοσηλευτικού ιδρύματος. Όπως ανέφερε ο Βλαντίμιρ Σάλντο, οι τραυματίες λαμβάνουν ιατρική περίθαλψη, ενώ ένας άνδρας σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
- 1 λεπτό πριν Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 5 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη
- 7 λεπτά πριν Κοκοτσάκης κατά Καρυστιανού: «Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια και να λειτουργείς με αυλές»




















