Τραυματισμός δίχρονου κοριτσιού στην Πάτρα μετά από πτώση από μπαλκόνι
Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Δευτέρας στην Πάτρα, όταν ένα κοριτσάκι μόλις δύο ετών έπεσε από μπαλκόνι πρώτου ορόφου, ύψους περίπου έξι μέτρων. Το περιστατικό σημειώθηκε ενώ η μικρή ήταν υπό την επίβλεψη της γιαγιάς της, από την προσοχή της οποίας φαίνεται να ξέφυγε.
Αρχικά, το παιδί διακομίσθηκε στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων, όπου υποβλήθηκε άμεσα σε αξονική τομογραφία. Ευτυχώς, τα αποτελέσματα ήταν καθησυχαστικά, καθώς δεν εντοπίστηκαν εσωτερικά τραύματα ή κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.
Για προληπτικούς λόγους, το κοριτσάκι μεταφέρθηκε στη συνέχεια στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών, όπου και παραμένει νοσηλευόμενο με ελαφρά τραύματα στο κεφάλι. Η κατάσταση της υγείας του κρίνεται σταθερή και εκτός κινδύνου.
Σύμφωνα με το tempo24.news, οι αρμόδιες Αρχές προχώρησαν στη σχηματοποίηση δικογραφίας κατά της γιαγιάς για πιθανή έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, όπως προβλέπεται από τον Ποινικό Κώδικα.
- 11 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 12 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 21 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις

















