Τραγωδία στο Υπουργείο Τουρισμού: Νεκρή 51χρονη μετά από πτώση από τον 2ο όροφο
Μια 55χρονη γυναίκα έχασε τη ζωή της το πρωί της Δευτέρας (20/4), όταν, κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, έπεσε από τον δεύτερο όροφο του Υπουργείου Τουρισμού.
Μεταφορά στο νοσοκομείο
Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 08:30, με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ να φτάνει άμεσα στο σημείο και να παραλαμβάνει τη γυναίκα. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.
Ποια ήταν η γυναίκα
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η άτυχη γυναίκα εργαζόταν στο Υπουργείο Τουρισμού.
- 7 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ποιοι κινδυνεύουν και ποιοι παίζουν για την πρωτιά σήμερα (24/6) στους ομίλους Α, Β και Γ
- 31 λεπτά πριν ΟΑΣΘ: Βγήκε η προκήρυξη για 171 προσλήψεις οδηγών – Δείτε τα προσόντα
- 32 λεπτά πριν Πανελλαδικές 2026: Αύριο (25/6) οι βαθμολογίες – Πώς θα τις δείτε online και με SMS

















