Τραμπ – Πούτιν: Τηλεφωνική επικοινωνία μετά από δύο μήνες

Τραμπ – Πούτιν: Τηλεφωνική επικοινωνία μετά από δύο μήνες
Η πρώτη επαφή μετά από δύο μήνες (Φωτογραφία αρχείου)

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε μια περίοδο αυξημένων γεωπολιτικών εντάσεων, ο Ντόναλντ Τραμπ και ο Βλαντιμίρ Πούτιν είχαν τηλεφωνική επικοινωνία το βράδυ της Δευτέρας, στην πρώτη τους επαφή μετά από περισσότερο από δύο μήνες.

Τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ – Πούτιν

Σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων TASS, οι πρόεδροι των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ρωσίας είχαν τηλεφωνική συνομιλία νωρίς το βράδυ της Δευτέρας.

Την πληροφορία επιβεβαίωσε ο σύμβουλος του Ρώσου προέδρου για Διεθνείς Υποθέσεις, Γιούρι Ουσάκοφ.

«Απόψε, οι πρόεδροι της Ρωσίας και των ΗΠΑ είχαν τηλεφωνική επικοινωνία», δήλωσε ο Ουσάκοφ.

Η πρώτη επαφή μετά από δύο μήνες

Πρόκειται για την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία των δύο ηγετών εδώ και περισσότερο από δύο μήνες.

Παράλληλα, είναι και η πρώτη γνωστή συνομιλία μεταξύ Τραμπ και Πούτιν μετά την έναρξη του πολέμου που εξαπέλυσαν οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ εναντίον του Ιράν, όπως σημειώνει το ρωσικό πρακτορείο.

Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr