Τραμπ – Πούτιν: Τηλεφωνική επικοινωνία μετά από δύο μήνες
Σε μια περίοδο αυξημένων γεωπολιτικών εντάσεων, ο Ντόναλντ Τραμπ και ο Βλαντιμίρ Πούτιν είχαν τηλεφωνική επικοινωνία το βράδυ της Δευτέρας, στην πρώτη τους επαφή μετά από περισσότερο από δύο μήνες.
Τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ – Πούτιν
Σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων TASS, οι πρόεδροι των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ρωσίας είχαν τηλεφωνική συνομιλία νωρίς το βράδυ της Δευτέρας.
Την πληροφορία επιβεβαίωσε ο σύμβουλος του Ρώσου προέδρου για Διεθνείς Υποθέσεις, Γιούρι Ουσάκοφ.
«Απόψε, οι πρόεδροι της Ρωσίας και των ΗΠΑ είχαν τηλεφωνική επικοινωνία», δήλωσε ο Ουσάκοφ.
Η πρώτη επαφή μετά από δύο μήνες
Πρόκειται για την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία των δύο ηγετών εδώ και περισσότερο από δύο μήνες.
Παράλληλα, είναι και η πρώτη γνωστή συνομιλία μεταξύ Τραμπ και Πούτιν μετά την έναρξη του πολέμου που εξαπέλυσαν οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ εναντίον του Ιράν, όπως σημειώνει το ρωσικό πρακτορείο.
- 2 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: Μισθός 920 ευρώ και ένσημα – Ποιοι άνεργοι μπορούν να μπουν στο πρόγραμμα
- 13 λεπτά πριν Σέρρες: Ξεκινά σήμερα (24/6) η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου – Στο εδώλιο ο 16χρονος κατηγορούμενος
- 19 λεπτά πριν Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη για την επίθεση με δύο μαχαίρια στον σύντροφό της – Στο Παπανικολάου ο 24χρονος




















