Τραμπ – Πούτιν: Τηλεφωνική επικοινωνία μετά από δύο μήνες
Σε μια περίοδο αυξημένων γεωπολιτικών εντάσεων, ο Ντόναλντ Τραμπ και ο Βλαντιμίρ Πούτιν είχαν τηλεφωνική επικοινωνία το βράδυ της Δευτέρας, στην πρώτη τους επαφή μετά από περισσότερο από δύο μήνες.
Τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ – Πούτιν
Σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων TASS, οι πρόεδροι των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ρωσίας είχαν τηλεφωνική συνομιλία νωρίς το βράδυ της Δευτέρας.
Την πληροφορία επιβεβαίωσε ο σύμβουλος του Ρώσου προέδρου για Διεθνείς Υποθέσεις, Γιούρι Ουσάκοφ.
«Απόψε, οι πρόεδροι της Ρωσίας και των ΗΠΑ είχαν τηλεφωνική επικοινωνία», δήλωσε ο Ουσάκοφ.
Η πρώτη επαφή μετά από δύο μήνες
Πρόκειται για την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία των δύο ηγετών εδώ και περισσότερο από δύο μήνες.
Παράλληλα, είναι και η πρώτη γνωστή συνομιλία μεταξύ Τραμπ και Πούτιν μετά την έναρξη του πολέμου που εξαπέλυσαν οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ εναντίον του Ιράν, όπως σημειώνει το ρωσικό πρακτορείο.
- 2 λεπτά πριν Πανελλαδικές 2026: Αυτά είναι τα θέματα στα Ιταλικά για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
- 15 λεπτά πριν ΔΕΗ: Προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ για 20 ειδικότητες – Στείλτε βιογραφικό
- 17 λεπτά πριν Στρατιωτικές Σχολές: Δωρεάν συγγράμματα για πρώτη φορά – Τι αλλάζει από φέτος




















