Τουρκία: Δολοφονήθηκε δήμαρχος από τον ανιψιό του
Από τον ανιψιό του δολοφονήθηκε ο Χιλμί Σεν, δήμαρχος του δήμου Μπαλίσεϊχ της επαρχίας Κιρίκαλε στην κεντρική Τουρκία, το πρωί της Δευτέρας 4/11. Νεκρός είναι επίσης ο οδηγός του, ενώ κατά την ένοπλη επίθεση τραυματίστηκαν άλλα τρία άτομα.
Ο δράστης και ανιψιός του δημάρχου, φέρεται, κατά τη σύλληψή του, να είπε στις αρχές ότι δολοφόνησε τον θείο του επειδή… δεν τον προσέλαβε.
Ο Χιλμί Σεν εξελέγη δήμαρχος από το ισλαμιστικό Κόμμα Νέας Ευημερίας στις εκλογές της 31ης Μαρτίου 2024 και παραιτήθηκε από το κόμμα του τον περασμένο Ιούλιο.
Διαβάστε επίσης:
- 8 λεπτά πριν Πλεύρης: Ξεκινά η απέλαση μετανάστη μετά από κάλεσμα για παράνομη μετάβαση στο Ναύπλιο
- 9 λεπτά πριν ΥΠΑΙΘΑ: Τι ισχύει για την επίδειξη απαντητικών φύλλων στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία
- 14 λεπτά πριν Παράταση στις αναστολές για το Κτηματολόγιο: «Παγώνουν» αγωγές του Δημοσίου


















