Τουρκία: Δολοφονήθηκε δήμαρχος από τον ανιψιό του
Από τον ανιψιό του δολοφονήθηκε ο Χιλμί Σεν, δήμαρχος του δήμου Μπαλίσεϊχ της επαρχίας Κιρίκαλε στην κεντρική Τουρκία, το πρωί της Δευτέρας 4/11. Νεκρός είναι επίσης ο οδηγός του, ενώ κατά την ένοπλη επίθεση τραυματίστηκαν άλλα τρία άτομα.
Ο δράστης και ανιψιός του δημάρχου, φέρεται, κατά τη σύλληψή του, να είπε στις αρχές ότι δολοφόνησε τον θείο του επειδή… δεν τον προσέλαβε.
Ο Χιλμί Σεν εξελέγη δήμαρχος από το ισλαμιστικό Κόμμα Νέας Ευημερίας στις εκλογές της 31ης Μαρτίου 2024 και παραιτήθηκε από το κόμμα του τον περασμένο Ιούλιο.
Διαβάστε επίσης:
- 16 λεπτά πριν Μάκης Χριστοδουλόπουλος: Το τρίτο ακίνητο που χάνει σε δύο χρόνια
- 32 λεπτά πριν Μύκονος: Επιχείρηση της ΔΑΟΕ για κύκλωμα ναρκωτικών – 5 συλλήψεις
- 1 ώρα πριν Ραφήνα: 3ωρη στάση εργασίας στα πλοία στις 26 Ιουνίου – Στους δρόμους οι ναυτεργάτες για τα πληρώματα


















