Το Βρετανικό Μουσείο διοργάνωσε φιλανθρωπικό δείπνο δίπλα στα Γλυπτά μας!
Με ανάρτησή της στα κοινωνικά δίκτυα, η Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για τη διοργάνωση φιλανθρωπικού δείπνου του Βρετανικού Μουσείου στην αίθουσα όπου φυλάσσονται τα Γλυπτά του Παρθενώνα.
Χαρακτήρισε την επιλογή «άστοχη», τονίζοντας ότι η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη ο δημόσιος διάλογος για την επανένωση των Γλυπτών.
Η παρέμβασή της προστίθεται στις επικρίσεις για τη στάση του Μουσείου απέναντι στο ελληνικό αίτημα επιστροφής των πολιτιστικών θησαυρών.
- 2 λεπτά πριν Άρειος Πάγος: Απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων ευρωεισαγγελέων
- 14 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 15 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους















