Το επικό σημείωμα σε κάδο απορριμμάτων στα Χανιά
Σύμφωνα με το zarpanews.gr, ένας κάτοικος στα Χανιά αποφάσισε να στείλει το δικό του μήνυμα σε όσους αφήνουν σκουπίδια έξω από τους κάδους, αντί να τα πετούν μέσα σε αυτούς.
Το περιστατικό καταγράφηκε στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, όπου σε κάδο απορριμμάτων τοποθετήθηκε σημείωμα με αιχμηρό ύφος προς τους ασυνείδητους πολίτες. Το χαρτί έγραφε: «Όποιος πετάει σκουπίδια έξω από τον κάδο, να αλλάξει πόλη και να ξαναπάει δημοτικό. Εδώ είναι Χανιά».
Η κίνηση φαίνεται πως προήλθε από αγανάκτηση για την εικόνα που δημιουργείται γύρω από τους κάδους, όταν απορρίμματα αφήνονται στο πεζοδρόμιο, προκαλώντας δυσοσμία και υποβαθμίζοντας την καθημερινότητα των κατοίκων.
- 4 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη
- 11 λεπτά πριν Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 15 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη

















