Ενημερωτικό portal για προσλήψεις
Διορισμός Τώρα
Αιτήσεις Τώρα
Σύνδεση
Διορισμός Τώρα
Αιτήσεις Τώρα
Σύνδεση
    Ροή ειδήσεων
    Όλες οι κατηγορίες
  • Σημαντικά
  • ΑΣΕΠ
    • ΑΣΕΠ Προσλήψεις
    • ΑΣΕΠ Γραπτός Διαγωνισμός
    • Προσλήψεις σε Νοσοκομεία
    • ΑΣΕΠ Προκηρύξεις
    • ΑΣΕΠ Διορισμοί
  • Επικαιρότητα
    • Ευρωεκλογές
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Οικονομία
    • Διεθνή
    • Lifestyle
    • Αθλητικά
  • Ιδιωτικός Τομέας
    • Θέσεις εργασίας
    • Εργασιακά Νέα
    • Εργασία στο Εξωτερικό
    • Ιδιωτική ασφάλιση
  • Επιδόματα – Κατάρτιση
    • Επιδόματα
    • Επίδομα Παιδιού
    • ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ Κατάρτιση
  • Συντάξεις
  • Εκπαίδευση
    • Εκπαιδευτικά νέα
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Επιχειρείν
    • Επιχειρήσεις
    • Εταιρικά Νέα
    • Προγράμματα
    • Αγροτικά νέα
  • Απόψεις
Αρχική σελίδα / Επικαιρότητα / Οικονομία
Οικονομία

Το 71% των καταναλωτών άλλαξε προτιμήσεις σε μάρκες

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία μεγάλης έρευνας της Salesforce

Το 71% των καταναλωτών άλλαξε προτιμήσεις σε μάρκες Ο νέος ψηφιακός κόσμος έχει αλλάξει τους κανόνες του εμπορίου, της εργασίας και της καθημερινής ζωής, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται.
Ομάδα Workenter
03/06/2022 | 14:38
αγορά έρευνα καταναλωτές
Το 71% των καταναλωτών άλλαξε προτιμήσεις σε μάρκες Ο νέος ψηφιακός κόσμος έχει αλλάξει τους κανόνες του εμπορίου, της εργασίας και της καθημερινής ζωής, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται.

Σημαντικές αλλαγές στις προσδοκίες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια διαπιστώνει έκθεση της εταιρείας διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), Salesforce.

Η έκθεση «State of the Connected Customer», η οποία βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 13.020 καταναλωτών και 3.916 αγοραστών επιχείρησης σε 29 χώρες από όλον τον κόσμο και διερευνά την εξέλιξη της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης μεταξύ πελάτη και μάρκας.

Η έκθεση περιγράφει πώς, και σε ποιο βαθμό, οι προσδοκίες και η συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν αλλάξει εν μέσω του επιταχυνόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού, μιας κρίσης εμπιστοσύνης και άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την κοινωνία συνολικά.

Όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έκθεσης, παρόλο που οι καταναλωτές προσανατολίζονται σε ψηφιακές αγορές, αναμένουν ευελιξία και πιο προσωποποιημένες εμπειρίες.

Ζητήματα όπως η εμπιστοσύνη, οι αξίες και η ακεραιότητα επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο τις σχέσεις τους με τις επιχειρήσεις.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 88% των πελατών πιστεύει ότι η εμπιστοσύνη γίνεται πιο σημαντική σε περιόδους αλλαγής, ενώ το 52% (αυξημένο σε σχέση με το 48% του 2020) δηλώνει ότι εμπιστεύεται γενικά τις εταιρείες.

Επιπλέον, το 68% των πελατών θεωρεί πως οι επιχειρήσεις ενεργούν με βάση το κοινωνικό συμφέρον -και πάλι αυξημένο ποσοστό σε σχέση με το 59% που είχε καταγραφεί το 2020- ενώ το 57% των πελατών πιστεύει πως οι εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) με ηθικό τρόπο.

Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, η αφοσίωση των καταναλωτών τείνει σαφώς προς την ψηφιοποίηση, ωστόσο, τα brands βρίσκονται υπό πίεση για να μπορέσουν να συγχωνεύσουν και να μετατρέψουν τις online και offline αλληλεπιδράσεις σε προσωποποιημένες εμπειρίες, καθώς η προσωπική αλληλεπίδραση βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 73% των πελατών περιμένει οι εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, το 68% έχει αγοράσει προϊόντα με νέους τρόπους τα τελευταία δύο χρόνια και το 61% των πελατών που πραγματοποιούν αγορές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αναμένει πως θα συνεχίσει να το κάνει ακόμη περισσότερο σε τρία χρόνια.

Σημειώνεται ότι το ίδιο ποσοστό (61%) των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τη χρήση των προσωπικών τους πληροφοριών από τις εταιρείες, αρκεί αυτές να χρησιμοποιούνται προς όφελός τους και με διαφάνεια.

Καθώς οι προτεραιότητες και οι συμπεριφορές αλλάζουν, η αφοσίωση σε καθιερωμένα brands υποβάλλεται σε δοκιμασία.

Το 71% των καταναλωτών άλλαξε τις μάρκες που χρησιμοποιούσε τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο -το 66% επειδή βρήκε καλύτερες προσφορές και το 58% στράφηκε σε καλύτερης ποιότητας προϊόντα-, ενώ το 55% θα χρησιμοποιούσε περισσότερο τα προγράμματα πιστότητας εάν οι ανταμοιβές ήταν πιο προσωποποιημένες.

Ο νέος ψηφιακός κόσμος έχει αλλάξει τους κανόνες του εμπορίου, της εργασίας και της καθημερινής ζωής, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται.

Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών μετατοπίζονται σε ψηφιακά κανάλια, τα brands πρέπει να δημιουργούν συνεχώς ευέλικτες, προσωποποιημένες, ψηφιακές εμπειρίες οι οποίες θα εξασφαλίζουν την αφοσίωση των πελατών, σύμφωνα με την έκθεση της Salesforce.


Σχετικά άρθρα

ΟΠΕΚΕΠΕ: «Χάθηκαν» 230.000 αγρότες και κτηνοτρόφοι
ΟΠΕΚΕΠΕ: «Χάθηκαν» 230.000 αγρότες και κτηνοτρόφοι
Αντιμέτωποι με κατασχέσεις πάνω από 2 εκατ. οφειλέτες - Πώς θα σώσετε τις καταθέσεις
Αντιμέτωποι με κατασχέσεις πάνω από 2 εκατ. οφειλέτες - Πώς θα σώσετε τις καταθέσεις
Επίδομα Άδειας: Πότε καταβάλλεται
Επίδομα Άδειας: Πότε καταβάλλεται
Περισσότερες ειδήσεις
Όλες οι Ειδήσεις Τώρα για πληρωμές, ενισχύσεις: επίδομα θέρμανσης, ενοικίου, παιδιού, ρεύματος, επίδομα ακρίβειας και ανεργίας. Διαβάστε πρώτοι για νέα που αφορούν ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις
ΔΕΘ 2025: Σχέδιο-ανάσα 1,5 δισ. ευρώ για φοροελαφρύνσεις και κόκκινα δάνεια
ΔΕΘ 2025: Σχέδιο-ανάσα 1,5 δισ. ευρώ για φοροελαφρύνσεις και κόκκινα δάνεια
19/07/2025 | 19:36
ΑΑΔΕ: Αυτοματοποιημένα πρόστιμα για εκπρόθεσμες δηλώσεις
ΑΑΔΕ: Αυτοματοποιημένα πρόστιμα για εκπρόθεσμες δηλώσεις
19/07/2025 | 19:15
Επίδομα Ενοικίου Ιουλίου 2025: Δείτε πότε καταβάλλεται
19/07/2025 | 18:23
Ακίνητα στο μικροσκόπιο: Έρχονται έλεγχοι και διασταυρώσεις
19/07/2025 | 16:49
Ρεύμα: Πόσο αυξάνονται οι τιμές από 1η Αυγούστου;
19/07/2025 | 15:47
Σπίτι Μου ΙΙΙ: Έρχεται το νέο πρόγραμμα με 1 δισ. ευρώ για 10.000 κατοικίες
Σπίτι Μου ΙΙΙ: Έρχεται το νέο πρόγραμμα με 1 δισ. ευρώ για 10.000 κατοικίες
19/07/2025 | 12:07
Πληρωμές e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ποιοι θα δουν χρήματα στους λογαριασμούς τους έως 25 Ιουλίου
Πληρωμές e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ποιοι θα δουν χρήματα στους λογαριασμούς τους έως 25 Ιουλίου
19/07/2025 | 11:05
Τελευταία ευκαιρία για το Κοινωνικό Τιμολόγιο ρεύματος
Τελευταία ευκαιρία για το Κοινωνικό Τιμολόγιο ρεύματος
19/07/2025 | 10:51
Επίδομα 250 ευρώ χωρίς αίτηση: Ποιοι το δικαιούνται;
Επίδομα 250 ευρώ χωρίς αίτηση: Ποιοι το δικαιούνται;
19/07/2025 | 09:44
workenter.gr - Ενημερωτικό portal για προσλήψεις
Ταυτότητα
Μενού
  • Ειδήσεις ΑΣΕΠ
  • Εργασία TV
  • Επικαιρότητα
  • Ιδιωτικός Τομέας
  • Επιδόματα – Κατάρτιση
  • Εκπαίδευση
  • Επιχειρείν
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
  • Όροι χρήσης
  • Πoλιτική Cookies
  • Cookies Banner
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Διαφήμιση
Εγγραφείτε στο newsletter
Μείνετε ενημερωμένοι για όλες τις εξελίξεις στην αγορά εργασίας.
Όρους χρήσης και την Πολιτική απορρήτου
Subscription Form
Όρους χρήσης και την Πολιτική απορρήτου
© Aπαγορεύεται χωρίς γραπτή άδεια της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «GATEWORK ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ», η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή με οποιοδήποτε μέσο ή τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλως πως, τμηματικά ή περιληπτικά στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση, κατά παράφραση ή διασκευή, κάθε είδους υλικού που περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα www.workenter.gr.
© GATEWORK ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ
© Copyright 2025 Με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος.

Developed by Webartstudio.gr