Θεσσαλονίκη: Τρεις ανήλικοι συνελήφθησαν για κλοπή οχήματος στην Τούμπα
Τρεις ανήλικοι συνελήφθησαν για κλοπή οχήματος, η οποία σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης (28/10) στη Θεσσαλονίκη.
Οι νεαροί, λίγες ώρες μετά το περιστατικό, εμφανίστηκαν αυτοβούλως στην Αστυνομία, συνοδευόμενοι από τους κηδεμόνες τους, και ομολόγησαν την πράξη τους. Συγκεκριμένα, οι τρεις ανήλικοι – δύο 14χρονοι και ένας 15χρονος – προσήλθαν στο Αστυνομικό Τμήμα Τούμπας το βράδυ της ίδιας ημέρας και παραδέχθηκαν ότι είχαν κλέψει ένα αυτοκίνητο από την περιοχή της Τούμπας.
Το όχημα, το οποίο είχε κλαπεί, εντοπίστηκε αμέσως από αστυνομικούς του Α.Τ. Πυλαίας – Χορτιάτη και αποδόθηκε στην κατόχό του.
Σε βάρος των τριών ανηλίκων σχηματίστηκε δικογραφία, η οποία υποβλήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
- 1 ώρα πριν Κτηματολόγιο: Όταν ο πολίτης πληρώνει για λάθη που δεν έκανε – Τι ισχύει για τις διορθώσεις ακινήτων
- 2 ώρες πριν Μουντιάλ 2026: Ξύπνησαν τον Μέσι για να του κάνουν δώρα για τα γενέθλιά του (video)
- 2 ώρες πριν Συναγερμός στο Λουτράκι για φωτιά κοντά σε κατοικίες
















