Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη μητέρα που άφησε μόνα τους τα τρία ανήλικα παιδιά της
Στη σύλληψη μιας 29χρονης μητέρας προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές στη Θεσσαλονίκη, καθώς κατηγορείται ότι άφησε χωρίς επίβλεψη τα τρία ανήλικα παιδιά της, ηλικίας από δύο έως οκτώ ετών, μέσα στο σπίτι.
Το περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής, ενώ – σύμφωνα με πληροφορίες – την αστυνομία ειδοποίησε ο εν διαστάσει σύζυγός της.
Σε βάρος της γυναίκας σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο και αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα.
- 35 λεπτά πριν Σέρρες: Συνεχίζεται σήμερα (25/6) η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου – Ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου
- 42 λεπτά πριν Εορτολόγιο: Δείτε ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Πέμπτη 25/6/2026
- 57 λεπτά πριν Καιρός αύριο Πέμπτη 25 Ιουνίου: Πού θα βρέξει και πού θα χτυπήσει 34άρι
















