Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 43χρονη Ολλανδή με ευρωπαϊκό ένταλμα
Στη σύλληψη 43χρονης Ολλανδής προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές στη Θεσσαλονίκη, σε εκτέλεση ευρωπαϊκού εντάλματος από τις διωκτικές αρχές της πατρίδας της. Η γυναίκα κατηγορείται για σκόπιμη απομάκρυνση ανηλίκου από τη νόμιμη ή αρμόδια επιτήρηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συλληφθείσα είναι μητέρα δύο παιδιών, ηλικίας 13 και 15 ετών. Το ένα από τα δύο ανήλικα βρισκόταν υπό επιτήρηση από τις ολλανδικές αρχές λόγω επιθετικών συμπεριφορών. Παρ’ όλα αυτά, τον Μάιο η 43χρονη φέρεται να πήρε τα παιδιά της και να εγκαταστάθηκε μόνιμα στη Θεσσαλονίκη, όπου βρήκε εργασία.
Μετά τη σύλληψή της, οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Εφετών Θεσσαλονίκης (τμήμα εκδόσεων), όπου δήλωσε ότι δεν επιθυμεί να εκδοθεί στην Ολλανδία, ενώ φέρεται να υποστήριξε πως ενήργησε «για να προστατεύσει το παιδί».
Με εντολή των αρχών, η γυναίκα κρατείται έως ότου αποφανθεί το αρμόδιο Δικαστικό Συμβούλιο σχετικά με την έκδοσή της. Παράλληλα, ενημερώθηκε η Εισαγγελία Ανηλίκων Θεσσαλονίκης, ώστε σε συνεργασία με αρμόδιους κοινωνικούς φορείς να εξασφαλιστεί μέριμνα για τα δύο ανήλικα παιδιά.
- 43 λεπτά πριν Κτηματολόγιο: Όταν ο πολίτης πληρώνει για λάθη που δεν έκανε – Τι ισχύει για τις διορθώσεις ακινήτων
- 54 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ξύπνησαν τον Μέσι για να του κάνουν δώρα για τα γενέθλιά του (video)
- 58 λεπτά πριν Συναγερμός στο Λουτράκι για φωτιά κοντά σε κατοικίες
















