Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 15χρονος δικυκλιστής για επικίνδυνη οδήγηση
Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε στον δήμο Βόλβης έξω από τη Θεσσαλονίκη, όπου αστυνομικοί συνέλαβαν έναν 15χρονο δικυκλιστή για επικίνδυνη οδήγηση.
Σύμφωνα με την αστυνομία, ο ανήλικος κινούταν με μεγάλη ταχύτητα σε ολισθηρό δρόμο, πραγματοποιώντας διαδοχικούς επικίνδυνους ελιγμούς που, όπως αναφέρεται, έθεσαν σε κίνδυνο τόσο τον ίδιο όσο και τους υπόλοιπους οδηγούς που βρίσκονταν στο οδόστρωμα.
Η απερίσκεπτη οδηγική συμπεριφορά του κινητοποίησε άμεσα τις αρχές.
Αστυνομικοί του Τμήματος Τροχαίας Ασπροβάλτας ειδοποιήθηκαν και έσπευσαν στο σημείο, προχωρώντας στη σύλληψή του.
Η υπόθεση ερευνάται, ενώ αναμένεται να ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες για ανήλικους οδηγούς.
- 1 λεπτό πριν Καιρός: Έρχεται 48ωρο με καταιγίδες, χαλάζι και κεραυνούς – Οι περιοχές που θα επηρεαστούν
- 6 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: Μισθός 920 ευρώ και ένσημα – Ποιοι άνεργοι μπορούν να μπουν στο πρόγραμμα
- 17 λεπτά πριν Σέρρες: Ξεκινά σήμερα (24/6) η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου – Στο εδώλιο ο 16χρονος κατηγορούμενος
















