Θεσσαλονίκη: Σύλληψη δύο ανηλίκων για επίθεση σε 15χρονο
Συναγερμός σήμανε στις Συκιές Θεσσαλονίκης, όταν 15χρονος κατήγγειλε ότι έπεσε θύμα επίθεσης από δύο ανήλικους, ηλικίας 13 και 15 ετών.
Οι αστυνομικές Αρχές έδρασαν άμεσα και πέρασαν χειροπέδες στους φερόμενους ως δράστες, ενώ ένας εξ αυτών επιχείρησε – σύμφωνα με την καταγγελία – να αρπάξει τσαντάκι με προσωπικά αντικείμενα του θύματος.
Ο 15χρονος δράστης οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, αντιμετωπίζοντας βαρύ κατηγορητήριο που περιλαμβάνει απόπειρα ληστείας και πρόκληση σωματικής βλάβης σε ανήλικο.
Ο 13χρονος αφέθηκε ελεύθερος κατόπιν προφορικής εντολής εισαγγελέα.
Ωστόσο, το περιστατικό είχε και συνέχεια.
Οι αστυνομικές Αρχές προχώρησαν στη σύλληψη και των γονέων των δύο ανηλίκων για πλημμελή εποπτεία των παιδιών τους, σύμφωνα με τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας περί ανηλικότητας.
Το συγκεκριμένο περιστατικό αναζωπυρώνει τις ανησυχίες για την έξαρση της βίας μεταξύ ανηλίκων και την ανάγκη ενίσχυσης των μηχανισμών πρόληψης και προστασίας.
Οι Αρχές συνεχίζουν τις έρευνες για να διαλευκάνουν πλήρως την υπόθεση.
- 2 λεπτά πριν Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 5 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη
- 7 λεπτά πριν Κοκοτσάκης κατά Καρυστιανού: «Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια και να λειτουργείς με αυλές»

















