Θεσσαλονίκη: Σύλληψη 61χρονου που φωτογράφιζε 19χρονη μέσα σε λεωφορείο
Ένας 61χρονος άνδρας συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης (4/9) στη Θεσσαλονίκη, καθώς φέρεται να φωτογράφιζε με το κινητό του μια 19χρονη συνεπιβάτιδά του σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ.
Το περιστατικό έγινε αντιληπτό από άλλη επιβάτιδα, η οποία ειδοποίησε άμεσα τις αρχές. Αστυνομικοί προχώρησαν στη σύλληψη του άνδρα και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Διαβάστε επίσης:
- Ακρόπολη βρέφος: «Δεν χωνεύω τους Ρομά»-Ομολογία-σοκ απ’ τον 17χρονο
- Ξάνθη: 30χρονος κρατούσε όμηρο 79χρονη Σουηδή για 40 ημέρες
- 5 λεπτά πριν Αναστάτωση στη Βραζιλία από μήνυμα για εξωγήινη εισβολή στα κινητά πολιτών
- 1 ώρα πριν Μεγάλος αστεροειδής πλησιάζει τη Γη το Σάββατο – Θα φαίνεται ακόμη και με κιάλια
- 1 ώρα πριν Σέρρες: Συνεχίζεται σήμερα (25/6) η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου – Ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου
















