Θεσσαλονίκη: Σε κρίσιμη κατάσταση 17χρονη – Έπεσε από τον πρώτο όροφο του «Παπανικολάου»
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Τρίτης (24/6) στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης, καθώς 17χρονη κοπέλα έπεσε από τον πρώτο όροφο του κτιρίου, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.
Η κοπέλα διακομίσθηκε εσπευσμένα στη ΜΕΘ του νοσοκομείου, όπου και νοσηλεύεται διασωληνωμένη σε κρίσιμη κατάσταση.
Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό παραμένουν άγνωστες, αναφέρει η τοπική ιστοσελίδα thestival.gr.
- 15 λεπτά πριν Μύκονος: Επιχείρηση της ΔΑΟΕ για κύκλωμα ναρκωτικών – 5 συλλήψεις
- 53 λεπτά πριν Ραφήνα: 3ωρη στάση εργασίας στα πλοία στις 26 Ιουνίου – Στους δρόμους οι ναυτεργάτες για τα πληρώματα
- 1 ώρα πριν Πλεύρης: Ξεκινά η απέλαση μετανάστη μετά από κάλεσμα για παράνομη μετάβαση στο Ναύπλιο















