Θεσσαλονίκη: Σε κρίσιμη κατάσταση 17χρονη – Έπεσε από τον πρώτο όροφο του «Παπανικολάου»
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Τρίτης (24/6) στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης, καθώς 17χρονη κοπέλα έπεσε από τον πρώτο όροφο του κτιρίου, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.
Η κοπέλα διακομίσθηκε εσπευσμένα στη ΜΕΘ του νοσοκομείου, όπου και νοσηλεύεται διασωληνωμένη σε κρίσιμη κατάσταση.
Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό παραμένουν άγνωστες, αναφέρει η τοπική ιστοσελίδα thestival.gr.
- 1 λεπτό πριν Παράταση στις αναστολές για το Κτηματολόγιο: «Παγώνουν» αγωγές του Δημοσίου
- 11 λεπτά πριν Ευρωπαϊκά Σχολεία: Ανακοινώθηκαν οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών για αποσπάσεις
- 19 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ποιοι κινδυνεύουν και ποιοι παίζουν για την πρωτιά σήμερα (24/6) στους ομίλους Α, Β και Γ

















