Θεσσαλονίκη: Νεκρό 5χρονο κοριτσάκι από σηψαιμία – Είχε στρεπτόκοκκο
Τραγωδία σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης (21/5) στη Θεσσαλονίκη, όταν κοριτσάκι 5 ετών το οποίο είχε μολυνθεί από στρεπτόκοκκο, πέθανε από κεραυνοβόλο σηψαιμία.
Το παιδάκι έφυγε από τη ζωή το βράδυ της Τρίτης (20/5) ενώ νοσηλευόταν σε ιδιωτική κλινική της πόλης, παρά τις προσπάθειες που κατέβαλλαν οι γιατροί για να το κρατήσουν στη ζωή.
Σύμφωνα με πληροφορίες η 5χρονη είχε μολυνθεί από στρεπτοκοκκική λοίμωξη τύπου Α.
Για το τραγικό περιστατικό έχει ήδη ενημερωθεί ο (ΕΟΔΥ), ο οποίος έχει δώσει τις απαραίτητες οδηγίες για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του περιστατικού.
- 3 λεπτά πριν Δήμος Ηλιούπολης: Nέες προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας
- 6 λεπτά πριν Στη φυλακή ο 17χρονος από την Κρήτη για συμμετοχή στο δίκτυο «764»
- 15 λεπτά πριν ΔΕΥΑ Μυκόνου: Προσλήψεις για διοικητικούς, υδραυλικούς και εργάτες















