Θεσσαλονίκη: Ληστεία οδηγού ταξί με απειλή σύριγγας
Στιγμές αγωνίας έζησε τα ξημερώματα της Παρασκευής ένας 57χρονος οδηγός ταξί στη Θεσσαλονίκη, όταν έπεσε θύμα ληστείας από έναν 35χρονο, ο οποίος προσποιήθηκε τον πελάτη και τον απείλησε με σύριγγα.
Το περιστατικό σημειώθηκε στην περιοχή των ΚΤΕΛ «Μακεδονία». Σύμφωνα με την καταγγελία του οδηγού, ο δράστης επιβιβάστηκε στο ταξί ως πελάτης και, με την απειλή της σύριγγας, κατάφερε να του αποσπάσει το χρηματικό ποσό των 20 ευρώ. Αμέσως μετά, τράπηκε σε φυγή.
Η αστυνομία κινητοποιήθηκε άμεσα και, ύστερα από αναζητήσεις, εντόπισε και συνέλαβε τον 35χρονο, ο οποίος είναι αλβανικής καταγωγής.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία και ο εισαγγελέας του άσκησε ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος. Ο κατηγορούμενος παραπέμφθηκε να απολογηθεί ενώπιον του ανακριτή.
- 5 λεπτά πριν ΑΣΕΠ: Μόνιμοι διορισμοί για πτυχιούχους ΑΕΙ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
- 6 λεπτά πριν Ποινική δίωξη στη 29χρονη που φέρεται να επιτέθηκε με μαχαίρι στον σύντροφό της
- 9 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Συνεντεύξεις για 61 εκπαιδευτικούς στα Ευρωπαϊκά Σχολεία – Οι ημερομηνίες
















