Θεσσαλονίκη: Καταδικάστηκε 70χρονος για παρενόχληση πρώην συντρόφου του
Σε ποινή φυλάκισης 7 μηνών με τριετή αναστολή καταδικάστηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης ένας 70χρονος, ο οποίος κρίθηκε ένοχος για παρακολούθηση και απειλητικά μηνύματα προς την πρώην σύντροφό του.
Σύμφωνα με την κατάθεση της γυναίκας, ο ηλικιωμένος άνδρας άρχισε να την παρακολουθεί και να της στέλνει απειλητικά μηνύματα, μετά τη λήξη της 8ετούς σχέσης τους.
Ο κατηγορούμενος, απολογούμενος στο δικαστήριο, ισχυρίστηκε πως επιδίωκε επανασύνδεση και για αυτόν τον λόγο επικοινωνούσε επανειλημμένα μαζί της.
- 6 λεπτά πριν ΑΣΕΠ: Μόνιμοι διορισμοί για πτυχιούχους ΑΕΙ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
- 7 λεπτά πριν Ποινική δίωξη στη 29χρονη που φέρεται να επιτέθηκε με μαχαίρι στον σύντροφό της
- 10 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Συνεντεύξεις για 61 εκπαιδευτικούς στα Ευρωπαϊκά Σχολεία – Οι ημερομηνίες
















