Θεσσαλονίκη: Γυναικοκτονία στη Σίνδο – 53χρονος σκότωσε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει
Νέα γυναικοκτονία συγκλονίζει τη Θεσσαλονίκη καθώς αυτή τη φορά, στη ένας 53χρονος δολοφόνησε τη 44χρονη σύζυγό του μέσα στο σπίτι τους.
Σύμφωνα με το GRTimes, ο 53χρφονος επιτέθηκε και σκότωσε τη 44χρονη γυναίκα του με αιχμηρό αντικείμενο, καταφέροντάς της πολλαπλά τραύματα. Και οι δύο είναι υπήκοοι Αλβανίας. Στη συνέχεια έπεσε από τον δεύτερο όροφο του διαμερίσματός τους στη Σίνδο και τραυματίστηκε σοβαρά.
Στο σημείο έχουν σπεύσει ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.
Ο 53χρονος μεταφέρθηκε σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο. Οι αρχές διερευνούν τα αίτια της τραγωδίας.
- 9 λεπτά πριν Πανελλήνιες 2026: Σήμερα (25/6) οι βαθμολογίες για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ – Πού θα δείτε τα αποτελέσματα
- 12 λεπτά πριν Σεισμοί στη Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες μετά τα 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
- 15 λεπτά πριν Νέος δασμός 3 ευρώ στις αγορές από Temu, Shein και Amazon

















