Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε όχημα στην περιφερειακή
Φωτιά εκδηλώθηκε σήμερα σε αυτοκίνητο στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης.
Το περιστατικό σημειώθηκε στο ρεύμα κυκλοφορίας προς τα δυτικά, στο ύψος του οικισμού Κωνσταντινουπολίτικα.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δύο πυροσβεστικά οχήματα με έξι πυροσβέστες, έπειτα από κλήση που δέχθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία στις 8:10 το πρωί.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, δεν υπήρξε τραυματισμός, καθώς κατά την άφιξη των δυνάμεων το όχημα ήταν ήδη εγκαταλελειμμένο.
- 2 λεπτά πριν Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 6 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη
- 7 λεπτά πριν Κοκοτσάκης κατά Καρυστιανού: «Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια και να λειτουργείς με αυλές»

















