Θεσσαλονίκη: Δύο γκαζάκια εξερράγησαν έξω από το Ελευθεριακό Στέκι «Βικτουάρ»
Δύο γκαζάκια τοποθέτησαν άγνωστοι στις 4.30 τα ξημερώματα έξω από πολυκατοικία επί της οδού Αγίου Τριάδος, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, από την έκρηξη που ακολούθησε προκλήθηκαν φθορές σε τζαμαρία και σε στόρι ισογείου, όπου στεγάζεται το Ελευθεριακό Στέκι «Βικτουάρ», ενώ αναφέρθηκαν ζημιές και σε σταθμευμένο αυτοκίνητο.
Στο σημείο κλήθηκε η Αστυνομία που περισυνέλεξε υπολείμματα των αυτοσχέδιων εμπρηστικών μηχανισμών.
Η υπόθεση ερευνάται από την Κρατική Ασφάλεια.
- 2 λεπτά πριν Άρειος Πάγος: Απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων ευρωεισαγγελέων
- 14 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 15 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους















