Θεσσαλονίκη: Δημόσιος υπάλληλος συνελήφθη για χρηματισμό
Σοβαρή υπόθεση διαφθοράς στο Δημόσιο αποκαλύφθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου υπάλληλος ελεγκτικής Αρχής συνελήφθη από την Υποδιεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας Βορείου Ελλάδος για χρηματισμό.
Το περιστατικό
Η σύλληψη έγινε στο πλαίσιο οργανωμένης επιχείρησης, αμέσως μετά την παραλαβή προσημειωμένων 4.000 ευρώ και ενός κινητού τηλεφώνου.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα είχε απαιτήσει από ιδιώτη, με αντάλλαγμα τη μείωση προστίμου που είχε επιβληθεί.
Οι κατηγορίες
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για:
- Δωροληψία υπαλλήλου
- Εμπορία επιρροής
- Παράβαση καθήκοντος
Μετά τη σύλληψή του, ο δημόσιος υπάλληλος οδηγήθηκε στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή και κατόπιν παραπέμφθηκε σε ανακριτή.
Το μήνυμα των Αρχών
Η υπόθεση αυτή αναδεικνύει για ακόμη μια φορά την αποφασιστικότητα των διωκτικών Αρχών να αντιμετωπίσουν κάθε φαινόμενο διαφθοράς στον δημόσιο τομέα, στέλνοντας σαφές μήνυμα μηδενικής ανοχής.
- 2 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Η ΕΡΤ δίνει εισιτήρια για τον μεγάλο τελικό στη Νέα Υόρκη – Πώς θα συμμετάσχετε
- 3 λεπτά πριν Viral το τσιφτετέλι της Βίκυς Καγιά στη Μύκονο – Δείτε βίντεο
- 20 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις


















