Θεσσαλονίκη: Ανήλικη η κοπέλα που έπεσε από μπαλκόνι – Νοσηλεύεται διασωληνωμένη
Συναγερμός σήμανε το πρωί της Τετάρτης (14/5) στη Θεσσαλονίκη, όταν μια κοπέλα εντοπίστηκε ημιλιπόθυμη στο πεζοδρόμιο με σοβαρά τραύματα, η οποία εικάζεται πως έπεσε από μπαλκόνι.
Πρόκειται για κοπέλα 14 ετών, αγνώστων μέχρι στιγμής στοιχείων, η οποία νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπαγεωργίου και φέρει πολλαπλές κακώσεις σε όλο της το σώμα.
Προηγούμενες εκτιμήσεις έκαναν λόγο για γυναίκα 25 ετών.
Όπως αναφέρει η τοπική ιστοσελίδα thesstoday, η αστυνομία διεξάγει έρευνα προκειμένου να διαλευκανθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το ατύχημα.
- Μόλις τώρα Φωτιά στον Ασπρόπυργο
- 7 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις
- 15 λεπτά πριν MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί: Ανανεώθηκε η συνεργασία για το «Φως στο Τούνελ»















