Θεσσαλονίκη: 38χρονος μπάζωσε ρέμα για να φτιάξει ποδοσφαιρικό γήπεδο
Ένα απίστευτο περιστατικό περιβαλλοντικής αυθαιρεσίας αποκαλύφθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου ένας 38χρονος Ρομά συνελήφθη επειδή μπάζωσε παράνομα κοίτη ρέματος στον Εύοσμο, προκειμένου να κατασκευάσει… ποδοσφαιρικό γήπεδο!
Σύμφωνα με τις Αρχές, ο 38χρονος ξεκίνησε τις ενέργειες τον Νοέμβριο του 2024, καλύπτοντας με μπάζα τη φυσική κοίτη ρέματος, προκειμένου να επεκτείνει το οικόπεδό του που βρίσκεται παρακείμενα. Παρά τις συστάσεις και τις υποδείξεις των αρμόδιων υπηρεσιών να αποκαταστήσει την κοίτη στην αρχική της μορφή, όχι μόνο αδιαφόρησε, αλλά προχώρησε στην κατασκευή γηπέδου ποδοσφαίρου στον μπαζωμένο χώρο!
Η Αστυνομία ανακοίνωσε ότι οι ενέργειες του 38χρονου έγιναν χωρίς καμία περιβαλλοντική ή πολεοδομική άδεια, κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας, με αποτέλεσμα:
- Ρύπανση και υποβάθμιση του περιβάλλοντος
- Αλλοίωση της γεωμορφολογίας του εδάφους και της κοίτης του ρέματος
- Διατάραξη της οικολογικής ισορροπίας στην ευρύτερη περιοχή
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία και οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
- 35 λεπτά πριν Σέρρες: Συνεχίζεται σήμερα (25/6) η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου – Ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου
- 41 λεπτά πριν Εορτολόγιο: Δείτε ποιοι γιορτάζουν σήμερα, Πέμπτη 25/6/2026
- 56 λεπτά πριν Καιρός αύριο Πέμπτη 25 Ιουνίου: Πού θα βρέξει και πού θα χτυπήσει 34άρι
















