Θεμιστοκλέους: Σταματήστε την απαξίωση του ΕΣΥ

Θεμιστοκλέους: Σταματήστε την απαξίωση του ΕΣΥ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, επανέρχεται στη δημόσια συζήτηση για την κατάσταση του ΕΣΥ, δημοσιεύοντας βίντεο με εικόνες από δημόσιο νοσοκομείο της Μεγάλης Βρετανίας και επισημαίνοντας πως η πραγματικότητα των συστημάτων υγείας διεθνώς απέχει πολύ από «ιδεατά πρότυπα».

Σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, ο κ. Θεμιστοκλέους υπογραμμίζει ότι δεν επιχειρεί σύγκριση ούτε επίκριση των νοσοκομείων του εξωτερικού.

Αντιθέτως, όπως αναφέρει, μιλά ως γιατρός που έχει υπηρετήσει τόσο στο NHS όσο και στο ελληνικό ΕΣΥ και κατανοεί την επίμονη προσπάθεια που καταβάλλεται παντού.

Παράλληλα, εκφράζει την υπερηφάνειά του για τη σημερινή εικόνα του ΕΣΥ, τονίζοντας ότι οι βελτιώσεις των τελευταίων ετών αποτελούν αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας και ότι η πορεία αναβάθμισης θα συνεχιστεί.

Ο υφυπουργός θέτει και έναν σαφή προβληματισμό: η δημόσια συζήτηση γύρω από την υγεία συχνά εγκλωβίζεται σε «μηδενιστικές» αντιπαραθέσεις, οι οποίες –όπως εξηγεί– κλονίζουν την εμπιστοσύνη των πολιτών στους θεσμούς. «Οι ιδεατές καταστάσεις δεν υπάρχουν πουθενά στον κόσμο», σημειώνει, καλώντας σε σύνθεση απόψεων και υπεύθυνο διάλογο.

Κλείνοντας, τονίζει ότι το ΕΣΥ ανήκει σε όλους και πως κάθε τοποθέτηση γύρω από αυτό πρέπει να υπηρετεί το κοινό συμφέρον:
«Γιατί εκείνο που έχει σημασία για τους πολίτες είναι να πηγαίνουμε μπροστά. Γιατί το ΕΣΥ είμαστε όλοι εμείς».

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr