Τέλος οι τενεκέδες με λάδι – Βαριά πρόστιμα σε όσους το «διακινούν»
Μια αμφιλεγόμενη κίνηση αποφάσισε η κυβέρνηση σύμφωνα με δημοσιεύματα, καθώς θέλει να απαγορεύσει την πώληση ελαιολάδου σε τενεκέδες, επιτρέποντας πλέον μόνο συσκευασίες έως 5 λίτρων.
Σύμφωνα με όσα δημοσιεύονται οι παραβάτες θα αντιμετωπίζουν πρόστιμα έως 5.000 ευρώ.
Το μέτρο στοχεύει στον περιορισμό της παράνομης διακίνησης ελαιολάδου, εκτιμώμενης σε 60.000-70.000 τόνους ετησίως.
Επιπλέον, τα ελαιοτριβεία θα εκδίδουν ψηφιακά δελτία αποστολής, καταγράφοντας την παραγόμενη ποσότητα ανά ΑΦΜ παραγωγού, διευκολύνοντας τον έλεγχο και τη διαφάνεια στην αγορά.
- 2 λεπτά πριν Μαρινάκης για Αβραμόπουλο: «Δεν είμαι δικαστής – Δεν τον καταδικάζω, ούτε τον αθωώνω»
- 3 λεπτά πριν Φωτιά στον Ασπρόπυργο: Υπό μερικό έλεγχο το μέτωπο – Δεν απειλήθηκαν κατοικίες
- 15 λεπτά πριν ΑΣΕΠ: Μόνιμοι διορισμοί για πτυχιούχους ΑΕΙ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης




















