Νέες θέσεις: Τα καθήκοντα των υπαλλήλων στα ΚΕΠ (Μόνιμοι)
Ειδικότητες, προσόντα
Συγκεκριμένα καθήκοντα θα έχουν οι νέοι μόνιμοι υπάλληλοι που θα προσληφθούν στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
Όπως προκύπτει από απόφαση του υπουργού Επικρατείας για “την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πολιτών από τα ΚΕΠ” το νέο προσωπικό θα κληθεί να ενισχύσει το θεσμό ως σημείο “διεπαφής του πολίτη με τη δημόσια διοίκηση“.
Αυτή τη στιγμή, μέσω των ΚΕΠ και των εφαρμογών του, εξυπρετούνται κάθε χρόνο πάνω από 8 εκατ. πολίτες. Όταν τα ΚΕΠ ενισχυθούν με νέο προσωπικό θα αναλάβουν και νέες υποθέσεις.
Την ενίσχυση των ΚΕΠ με νέο μόνιμο προσωπικό προανήγγειλε ο γενικός γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών, Λεωνίδας Χριστόπουλος.
“Έχει ληφθεί μέριμνα και με νέες προσλήψεις, μέσω ΑΣΕΠ, να στελεχωθούν περαιτέρω τα ΚΕΠ, ενώ γίνεται μεγάλη προσπάθεια να εξορθολογιστούν και παρωχημένες διαδικασίες παλιές , ή έκτακτες και να ενισχυθεί η διαλειτουργικότητα του συστήματος των ΚΕΠ“.
Σημειώνεται ότι το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχει σχεδόν ετοιμάσει το αίτημα πρόσληψης νέου μόνιμου προσωπικού.
Ειδικότητες
Η βασική ειδικότητα των ΚΕΠ είναι Διεκπεραίωση Υποθέσεων Πολιτών (ΔΥΠ). Ωστόσο, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του θεσμού, δεν αποκλείεται να προστεθούν και άλλες ειδικότητες στο νέο διαγωνισμό που σχετίζονται με τις τεχνολογίες (Πληροφορική).
Στα προσόντα θεωρείται δεδομένο ότι θα απαιτείται η πιστοποίηση γνώσης χειρισμού Η/Υ, ενώ δεν είναι βέβαιο αν θα υπάρχει ειδική εμπειρία.
Το workenter.gr παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει για τις εξελίξεις.