Συνελήφθη ξανά ο 19χρονος Ιρακινός που είχε επιτεθεί σε μηχανοδηγό
Τα ξημερώματα της Παρασκευής 10 Οκτωβρίου, συνελήφθη εκ νέου ο 19χρονος Ιρακινός που είχε επιτεθεί πριν λίγα 24ωρα σε μηχανοδηγό συρμού του Μετρό στον σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας».
Αυτή τη φορά, η σύλληψή του έγινε για απείθεια από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ στον ίδιο σταθμό. Οι αστυνομικοί επιχείρησαν να του κάνουν έλεγχο, όμως εκείνος αντιστάθηκε και συνεπλάκη μαζί τους.
Ο νεαρός, που έχει δηλώσει άστεγος, παραμένει ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, παρά τις συνεχείς παραβιάσεις τους. Η αστυνομία έχει ενημερώσει τον εισαγγελέα για την κατάσταση, όμως μέχρι στιγμής το δικαστήριο δεν έχει εκδώσει εντολή για τη σύλληψη και κράτησή του.
- 3 λεπτά πριν Άρειος Πάγος: Απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων ευρωεισαγγελέων
- 15 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 15 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους
















