Συνελήφθη οδηγός φορτηγού για παράνομη μεταφορά 200 αμνοεριφίων
Οδηγός φορτηγού συνελήφθη το βράδυ της Τετάρτης (29/10) στη Ναύπακτο, προσπαθώντας να μεταφέρει 200 αμνοερίφια από την Ηλεία και την Αχαΐα στη Θήβα, παρά την απαγόρευση.
Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, τα ζώα εξετάστηκαν από κτηνίατρο της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και δεν παρουσίασαν άμεσα συμπτώματα της νόσου, αν και δεν αποκλείεται να είναι φορείς και να συμβάλλουν στην εξάπλωσή της.
Για λόγους δημόσιας υγείας, αποφασίστηκε η άμεση θανάτωση των 200 ζώων, ενώ οι κτηνοτρόφοι που προμήθευσαν τα ζώα στον οδηγό έχουν ήδη εντοπιστεί.
- 4 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 5 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 14 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις

















