Συνελήφθη οδηγός φορτηγού για παράνομη μεταφορά 200 αμνοεριφίων
Οδηγός φορτηγού συνελήφθη το βράδυ της Τετάρτης (29/10) στη Ναύπακτο, προσπαθώντας να μεταφέρει 200 αμνοερίφια από την Ηλεία και την Αχαΐα στη Θήβα, παρά την απαγόρευση.
Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, τα ζώα εξετάστηκαν από κτηνίατρο της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και δεν παρουσίασαν άμεσα συμπτώματα της νόσου, αν και δεν αποκλείεται να είναι φορείς και να συμβάλλουν στην εξάπλωσή της.
Για λόγους δημόσιας υγείας, αποφασίστηκε η άμεση θανάτωση των 200 ζώων, ενώ οι κτηνοτρόφοι που προμήθευσαν τα ζώα στον οδηγό έχουν ήδη εντοπιστεί.
- 6 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις
- 13 λεπτά πριν MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί: Ανανεώθηκε η συνεργασία για το «Φως στο Τούνελ»
- 18 λεπτά πριν Δίκη για τα Τέμπη: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
















