Συνεχίζεται το πρωτάθλημα
Σε δηλώσεις τους μετά τη συνάντηση στο Υπουργείο, οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος επιβεβαίωσαν πως η κυβέρνηση τάσσεται υπέρ της ολοκλήρωσης του πρωταθλήματος, με διάθεση για τομές και εξεύρεση λύσεων. Όπως ανέφεραν, «παρά τις εντάσεις, καταλήξαμε σε συμφωνία».
Εξέφρασαν τη βεβαιότητά τους ότι οι τελικοί θα συνεχιστούν κανονικά, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για ατομική υπευθυνότητα και ευ αγωνίζεσθαι: «Ο καλύτερος ας νικήσει».

Το πρόγραμμα προβλέπει 3ο τελικό την Παρασκευή στο ΟΑΚΑ, 4ο την Κυριακή στο ΣΕΦ και –αν χρειαστεί– 5ο αγώνα στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Δείτε: Δημήτρης Γιαννακόπουλος: Όσα δήλωσε μόλις έφτασε στο υπουργείο
- 1 λεπτό πριν Δήμος Ηλιούπολης: Nέες προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας
- 4 λεπτά πριν Στη φυλακή ο 17χρονος από την Κρήτη για συμμετοχή στο δίκτυο «764»
- 13 λεπτά πριν ΔΕΥΑ Μυκόνου: Προσλήψεις για διοικητικούς, υδραυλικούς και εργάτες



















