Συνάντηση Μητσοτάκη με τη νέα πρέσβη των ΗΠΑ, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, στη Νέα Υόρκη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε συνάντηση γνωριμίας με την διορισθείσα νέα πρέσβη των Ηνωμένων Πολιτειών στην Αθήνα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, στη Νέα Υόρκη.
Η Γκίλφοϊλ θα ορκιστεί τη Δευτέρα και αναμένεται να αφιχθεί στην Αθήνα στο τέλος Οκτωβρίου.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο περιθώριο εκδήλωσης που διοργάνωσε το Atlantic Council και ο Όμιλος Antenna, με θέμα την εμβάθυνση της συνεργασίας Ε.Ε. – Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας AΕGGIS (Alliance for Europe-Gulf Geopolitics & Investments Summit).
Ο πρωθυπουργός τόνισε τον σημαντικό ρόλο της Ελλάδας ως γέφυρα, πολιτική, εμπορική και ενεργειακή, ανάμεσα στην Ινδία, τις χώρες του Κόλπου και την Ευρώπη.
- 7 λεπτά πριν Στους δρόμους οι οικοδόμοι – Συγκέντρωση στην πλατεία Κάνιγγος
- 8 λεπτά πριν Φωτιά στον Ασπρόπυργο
- 16 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις




















