Συνάντηση Μητσοτάκη με αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Κρήτης
Με αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Κρήτης με επικεφαλής τον σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Κρήτης κ. Ευγένιο, παρουσία του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη, συναντήθηκε σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο Μέγαρο Μαξίμου. Σύμφωνα με κυβερνητική ανακοίνωση, η συνάντηση έγινε σε πολύ θερμό και εποικοδομητικό κλίμα και συζητήθηκαν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος.
Και οι δύο πλευρές υπογράμμισαν τη διάθεσή τους για περαιτέρω στενή συνεργασία ενώ από την κυβέρνηση εκφράστηκε η ιδιαίτερη εκτίμηση για το σημαντικό έργο που επιτελεί η Εκκλησία της Κρήτης.
- 1 λεπτό πριν Συναγερμός στο Λουτράκι για φωτιά κοντά σε κατοικίες
- 3 λεπτά πριν Παιχνίδια Εκδίκησης: Εξαφανίζεται ο Κωστής – Τι θα δούμε απόψε
- 13 λεπτά πριν Πυροβόλησε στον αέρα μπροστά σε 1.500 άτομα και συνελήφθη



















